Sredinom prošle godine MG HS je stigao na tržište u osvježenom izdanju, sveobuhvatno unaprijeđen i s modernijim izgledom.
I dalje djeluje svježe bez obzira na to što je nasljednik već "pred vratima", a ima i odličnu cijenu i vrlo atraktivan izgled, kao i opremu te jamstvo od 7 godina.
Cijene su akcijske, a startaju od 24.900 eura s trenutno jedinim motorom u ponudi, 1,5-litrenim 4-cilindarskim GDI benzincem od 164 KS. Ovakav MG HS nastavlja nuditi kupcima izvanrednu vrijednost za novac.
mjere/izgled
Kineski SUV rastegnut je na 4,61 metra i djeluje moderno. Široka prednja maska je dominantna, a u priču se lijepo uklapaju u same rubove branika okomito postavljena dnevna svjetla. Dotjerana je i grafika prednjih i stražnjih svjetala.
Alu naplaci od 18 cola dolaze serijski u najskupljoj izvedbi Luxury, a svidjelo nam se i kako su izvedeni završeci dvostrukih ispušnih cijevi, te atraktivna nova siva Magic boja.
Unutrašnjost/oprema
Unutrašnjost za razliku od modela prije redizajna nije pretrpjela vidljivo dotjerivanje: nudi se solidna pozicija za upravljačem, vrhunska prostranost za cijelu obitelj i sprijeda i straga, te mnoštvo elektroničkih dodataka koji se jednostavno koriste. Komfor u izdašnim sjedalima je vrhunski, a preglednost vrlo solidna.
Straga se nudi primjerena prostranost i putnici ondje uživaju u potpunom komforu. Središnji naslon za ruke nudi i praktične držače za boce. Jako dobro: ispod središnjeg zaslona multimedije dijagonale 10,1 inča nude i fizičke tipke za pristup dijelu funkcija i prilagodbi.
Popis sigurnosnih sustava okupljenih pod nazivom MG Pilot j cjelovit, a tu je i sustav kamera koji pokrivaju situaciju u rasponu od 360 stupnjeva oko automobila. Malo luksuza: veliki panoramski krovni otvor površine 1,19 m2 dolazi serijski i donosi puno svjetla u unutrašnjost, a prtljažnik od 448 litara vrlo je izdašan, premda ne i najveći u klasi, no primjereno je praktičan s velikim vratima pokretanima na struju.
Na koncu, ovdje vrijedi pohvaliti i izradu: sve djeluje čvrsto, materijali su vrlo solidni, i boravak u ovom automobilu ugodno je iskustvo.
Pogon/vožnja/potrošnja
U ponudi je i dalje tek jedan motor – turbobenzinac 1.5 T-GDI od 162 KS, koji je GM-ov proizvod i zanimljivo, nekada je pokretao Opel Insigniju.
Uparen sa 7-stupanjskom automatikom nudi uglađenu vožnju za ležerno krstarenje, a izmjene postaju nešto nervoznije kod brže vožnje, no ovaj auto i nije stvoren za jurcanje, već ugodno nabiranje kilometara.
Na testu nam se prosječna potrošnja u kombiniranim uvjetima kretala oko 8 litara, a s obzirom na to da je masa MG HS-a 1600 kg te činjenica da je auto dosta visok, i nije previše.
Cijena/jamstvo
U svojoj top izvedbi poput testiranog primjerka, HS se sad nudi za 31.900 eura, što je izuzetno konkurentno u okvirima klase. Dovoljno je vidjeti samo popis serijske opreme...
Osnovna izvedba Standard koja dolazi s ručnim mjenjačem, lišena ponešto šminke i praktičnosti (nude se stražnji, ali ne i prednji parkirni senzori, kamera ne pokriva svih 360 stupnjeva, dobivaju se alu naplaci od 17, a ne od 18 cola, nema panoramskog krova...) stoji od 24.900 eura, a prva izvedba s automatikom uz opremu Comfort stoji 27.900 eura do registracije. Na koncu i jamstvo: 7 godina ili 150.000 kilometara svakako je lijepa ponuda.
MG HS 1.5 T-GDI DCT Luxury
Tehnički podaci
Motor turbobenzinski, 1490 ccm
Snaga:#119 kW/162 KS pri 5500/min
Moment:#250 Nm pri 1500-4400/min
Mjenjač:#automatski, 7 stupnjeva
Dimenzije:#461x188x169 cm
Osovinski razmak:#272 cm
Prtljažnik:#448/1454 litara
Gume:#235/55 R18
Težina:#1610 kg
CO2 ispuh:#174 g/km
MJERENJA
Brzina:#190 km/h
0-100 km/h:#9,4 sekundi
Potrošnja:#8 l/100 km
Cijena 31.900 eura
OPREMA Luxury - automatska klima • alu naplaci od 18 cola • panoramski krovni otvor • LED prednja svjetla • digitalna instrumentna ploča od 12,3 inča • multimedija sa zaslonom od 10,1 inča • prednji i stražnji parkirni senzori • kamere s prikazom svih 360 stupnjeva • adaptivni tempomat • kožna prednja sportska sjedala s Alcantarom • grijana prednja sjedala • vozačevo sjedalo namjestivo strujom • senzori kiše i svjetla • automatsko kočenje • upozorenje na poprečni promet straga • nadzor mrtvog kuta • zadržavanje u voznoj traci • prepoznavanje prometnih znakova • ambijentalno osvjetljenje • el. otvaranje prtljažnika • el. namjestivi, grijani i preklopivi retrovizori • metalik lak
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....