blokada SCR-a

Povezano s AdBlueom: Ovo je popravak koji može stajati i do 2000 eura, a može se izbjeći za 10 eura

Kristalizacija, odnosno zaleđivanje kod dizelskih agregata može uzrokovati ozbiljne i skupe probleme

Ad Blue

 Profimedia

Prije desetak godina uveden je novi standard za emisije Nox za vozila, koji ih je ograničio na najviše 0,08 g/km. Zbog toga su proizvođači automobila počeli ugrađivati nove sustave za kontrolu ispušnih plinova motora u vozilima.

Među njima je najpoznatiji SCR sustav (selektivna katalitička redukcija). SCR je sustav koji se sastoji od katalizatora, spremnika i AdBlue pumpe i injektora, iako u nekim slučajevima može uključivati i posebnu upravljačku jedinicu.

Spomenuli smo kristalizaciju, što je to i kako do nje dolazi? AdBlue se sastoji od mješavine vode i 33 posto uree, što dovodi do nekoliko problema.

Glavni je da se smrzava na 11 stupnjeva ispod nule, pa se može kristalizirati i izazvati ozbiljan problem. Glavni kvar uzrokovan ovim razlogom je blokada SCR-a, bilo u njegovom injektoru ili u pumpi.

No, osim toga, ta kristalizacija može uzrokovati oštećenje spremnika ili cijevi ili uzrokovati neispravan rad senzora razine. Ako živite u podneblju s osobito hladnim zimama, bilo bi poželjno pokušati spriječiti kvar jer popravak može biti vrlo skup. Najlakši način da izbjegnete bilo kakav problem, a nije jako skup, je dodavanje posebnog aditiva u AdBlue krug.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
08. studeni 2024 16:53