POLOVNI AUTOMOBILI

Rabljene tražene limuzine Audi A6 i BMW Serije 5 cijenom nisu nedostižne: Koji je bolji izbor?

Uz Audi A6 i BMW Serije 5, dobivate dvije pristupačne rabljene limuzine sa šest cilindara, evo što je potrebno znati

BMW Serija 5 530d xDrive i Audi A6 3.0 TDI quattro

 BMW; Audi

Ako ste na tržištu rabljenih automobila u potrazi za luksuznom limuzinom, sigurno vam je na umu Audi A6 ili BMW Serija 5 i jedan i drugi model omiljen kod naših kupaca polovnjaka.

Sada su čak i snažni modeli s 3,0-litrenim šestcilindričnim turbodizelima dostupni su po cijeni novog kompakta ili manjeg crossovera. No koji od dva Nijemca je bolji izbor uvijek je pitanje oko kojeg se lome koplja...

image

BMW Serija 5 530d xDrive i Audi A6 3.0 TDI quattro

BMW; Audi

U obzir ćemo uzeti A6 3.0 TDI /4G) sa 272 KS i 530d (F11) sa 258 KS, oba s pogonom na sva četiri kotača iz 2015., dakle stari 7 godina kakvi se najviše i uvoze iz Njemačke. S obzirom na premium segment kojem pripadaju, prijeđene kilometraže od oko 100.000 km vas ne bi trebala odvratiti od kupnje, jer ovi automobili mogu prijeći još najmanje 150.000 kilometara prije velikih i skupih popravaka.

image

Audi A6 3.0 TDI quattro i BMW Serija 5 530d xDrive

BMW; Audi

Kao što biste očekivali, oba automobila predstavljaju luksuz vožnje u limuzini s vrhunskom udobnošću ovjesa. Pri vožnji brzinom od 115 km/h, niti jedan ne radi na više od 2000/min, što znači da ćete krstariti autocestom u vrhunskoj izolaciji. Najočitija razalika je u tome što Audi nudi fleksibilniji odaziv, a nasuprot tome, BMW-ov ekonomičnije proračunat mjenjač očitava se na performansama. Drugim riječima, u "Petici" ćete dulje ostati u nižoj brzini, a njegova šesta brzina rijetko dolazi u obzir igdje osim na autocesti.

image

Audi A6 3.0 TDI quattro i BMW Serija 5 530d xDrive

BMW; Audi

Ako se maknemo s autoceste, BMW je svakako bolji - u zavojima se osjeća oštrije i nudi više osjećaja upravljanja. Osim toga, u A6 ćete biti svjesniji da vam se tijelo pomiče na vozačevom sjedalo, što nekima može biti iritantno.

Kabina je, očekivano, "svijetla točka" oba modela - samo vozači viši od 190 centimetara trebaju brinuti o prostoru za glavu i noge. Brojne opcije podešavanja vozačevog sjedala i upravljača znače da će se svatko moći udobno smjestiti u njih. Serija 5 se možda osjeća manje prostranom, samo zbog više postavljene središnje konzole između prednjih sjedala. Straga, s mnoštvo prostora za glavu i noge, ova dva automobila doista pokazuju svoje luksuzne osobine.

image

BMW Serija 5 530d xDrive i Audi A6 3.0 TDI quattro

BMW; Audi

Oba imaju vrlo pristojne prtljažne kapacitete, ali A6 ima malu prednost sa zapremninom od 530 litara, nasuprot BMW-ovih 520 litara. Uz to, preklopiva stražnja sjedala su kod Audija standard. Audi također ima vrlo malu prednost u pogledu kvalitete, s elegantnim interijerom izrađenim od finih materijala. BMW se i dalje osjeća luksuzno, ali nekoliko jeftinijih dijelova stavlja ga na drugo mjesto.

image

Audi A6 3.0 TDI quattro i BMW Serija 5 530d xDrive

BMW; Audi

Oba automobila imaju dobro raspoređene kontrole, iako što se središnjeg infotainment zaslona tiče, BMW-ov sustav izbornika je nešto intuitivniji za korištenje. Za Audijev softver potrebno će vam biti više vremena da ga shvatite, ali nakon što to učinite, općenito je lak za korištenje.

image

Audi A6 3.0 TDI quattro i BMW Serija 5 530d xDrive

BMW; Audi

Iskreno, ako odaberete bilo koji od ova dva automobila, nećete pogriješiti. Oba modela su luksuzna, impresivno učinkovita i prilično dobra za vožnju. Međutim, možda Audi ima manje smisla - skuplji je za kupiti, ali i za voziti, a također ima lošiju reputaciju u smislu pouzdanosti.

image

BMW Serija 5 530d xDrive i Audi A6 3.0 TDI quattro

BMW; Audi

Istina, Audi možda ima kvalitetniji interijer koji je i bolje opremljen - standardno je dolazio sa satelitskom navigacijom dok je ona na Seriji 5 bila opcionalna, a ne bismo trebali ni zaboraviti ona preklopiva sjedala. Ako vam je oprema bitna, onda je možda A6 vaša opcija.

Tehnički podaci

2014. BMW Serija 5 530d xDrive

TEHNIČKI PODACI

Motor: turbodizelski, redni šestcilindrični, 2993 ccm

Snaga: 190 kW / 258 KS na 4000 o/min

Okretni moment: 560 Nm na 1500-3000 o/min

Pogon: na sva četiri kotača

Mjenjač: automatski, 8 brzina

DIMENZIJE

Osovinski razmak: 296.8 cm

Duljina: 489.9 cm

Širina: 186 cm

Visina: 146.4 cm

Prednje gume: 225/55 R17

Stražnje gume: 225/55 R17

Prtljažnik: 520 L

Masa praznog vozila: 1865 kg

MJERENJA

Maksimalna brzina: 250 km/h

0-100 km/h: 6,0 s

Potrošnja (kombinirana): 8,0 l/100 km

Emisija (CO2): 146 g/Km

2015. Audi A6 3.0 TDI V6 Quattro S-tronic

TEHNIČKI PODACI

Motor: turbodizelski, V6, 2967 ccm

Snaga: 200 kW / 272 KS na 3500-4250 o/min

Okretni moment: 580 Nm na 1500-3250 o/min

Pogon: na sva četiri kotača

Mjenjač: automatski, 7 brzina

DIMENZIJE

Osovinski razmak: 291.2 cm

Duljina: 493.3 cm

Širina: 187.4 cm

Visina: 145.5 cm

Prednje gume: 225/55 R17

Stražnje gume: 225/55 R17

Prtljažnik: 530 L

Masa praznog vozila: 1845 kg

MJERENJA

Maksimalna brzina: 250 km/h

0-100 km/h: 5,5 s

Potrošnja (kombinirana): 9,0 l/100 km

Emisija (CO2): 133 g/Km

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
06. ožujak 2024 13:19