Tijekom posljednjih nekoliko godina motori su postajali sve manji. "Downsizing" se pretvorio u elektrifikaciju i sada ne samo da je smanjen obujam, već je sve češće za vidjeti mehaniku izgaranja sa samo tri cilindra. Zbog toga donosimo ono što smatramo zanimljivim rabljenim trocilindrašima.
Ford Focus
Ford Focus bio je jedan od pionira u tom pogledu sa svojom gamom EcoBoost motora, prisutnih već u trećoj generaciji kompakta. Tijekom vremena dok je bio u prodaji, a to je oko jednog desetljeća, nema poznatih velikih problema kod ove vrste benzinskih motora.
Osim toga, riječ je o pristupačnom vozilu, jer se na tržištu rabljenih mogu naći pristojni primjerci za manje od 6000 eura.
Seat Ibiza
Ibiza posljednje generacije poznajemo već više od pet godina, veteranka je koliko i pouzdana. To se odnosi i na njezinu mehaničku ponudu, gdje nalazimo 1.0 TSI trocilindrični motor.
Ovaj VW motor daje oko 100 KS i ovom gradskom autu pristaje kao saliven. Osim toga, tijekom rada se ne osjete vibracije kao posljedica "nedostatka" jednog cilindra - daleko od toga. I njegova potrošnja je također adut, a cijena ispod 10.000 eura znači da je i pristupačan.
Toyota Yaris
Toyota Yaris jedan je od najštedljivijih automobila na tržištu zahvaljujući svom tradicionalnom hibridnom pogonu bez priključka na utičnicu. Ali dio izgaranja provodi trocilindrični benzinski motor obujma 1,5 litara i snage 92 KS.
Ukupno ima nešto više od 115 KS koje ga pokreću s velikom lakoćom i uz dozvoljenu prosječnu potrošnju od 4 l/100 km. Vrlo je uglađen za vožnju i budući da je najnovija generacija može biti skuplji od mnogih alternativa na ovom popisu, ali ga još uvijek možete pronaći od oko 20.000 eura.
Peugeot 308
Nova generacija Peugeota 308 izazvao je veliku pažnju zbog uglađenog dizajna i pouzdanosti svog prethodnika. Taj prethodnik bio je radikalna promjena u odnosu na automobil kojeg je on naslijedio, a jedan od glavnih razloga bila je njegova mehanika. Od svih motora najviše je iznenadio 1.2 PureTech.
Obitelj motora koja je i danas aktualna, ali je u to vrijeme izazvala veliku pozornost zbog dobrih performansi svoja tri cilindra.. Imao je oko 100 KS i trenutno ga možete pronaći za otprilike 7000 ili 8000 eura.
Honda Civic
Honda Civic oduvijek je bila jedna od velikih referenci u C segmentu na dinamičkoj razini, no od prethodne do sadašnje generacije napravila je kvalitetan iskorak u tom pogledu. Također, ima dizajn koji nikoga ne ostavlja ravnodušnim, a prtljažnik mu je najveći u segmentu, s kapacitetom od gotovo 500 litara.
Ponuda njegovih motora je spektakularna, od Type R-a, najsnažnijeg, do najosnovnijeg turbobenzinskog trocilindraša od 125 KS koji ide više nego biste na prvu očekivali. Uz to, vrlo je i učinkovit. Na tržištu polovnjaka počinje od 18.000 eura.
Škoda Octavia
Posljednji od modela koji zaslužuje biti na ovoj listi zanimljivih rabljenih trocilindraša je Škoda Octavia. To je najprostranije vozilo na cijeloj ljestvici, a još više u svojoj Combi obiteljskoj izvedbi, s prtljažnikom većim od 600 litara.
Osim toga, riječ je o automobilu s nekoliko godina iza sebe, a s motorom 1.0 TSI od 115 KS dovoljan je za potrebe većine svojih kupaca. Naravno, jedan je od najskupljih, budući da mu se cijena kreće oko 15.000 eura. Ali to su najopremljeniji modeli s najmanje prijeđenih kilometara.