SAVJETNIK AUTO KLUBA

I danas sasvim u trendu: Evo na što obratiti pažnju kod rabljenog Forda Kuge (2013 - 2020)

Druga generacija dizajnirana je za prodaju i u Americi, te je stoga veća, skuplja i natječe se protiv klase većih SUV-ova

2017. Ford Kuga 1.5 TDCi

 

 

 

 

 

 Ivan Lackovic

Prva generacija Ford Kuge bila je moderan automobil koji je općenito bio dobro prihvaćen, čak i kod nas. Neki su, međutim, mislili da je dizajn dao prednost malo previsoko iznad funkcije za žestoko osporavanu klasu koja je uključivala kultni Nissan Qashqai.

Druga generacija dizajnirana je za prodaju i u Sjevernoj Americi, te je stoga veća, skuplja i natječe se protiv cijele klase većih SUV-ova. Predstavljena je 2013. godine i proizvodila se sve do 2020., dok je nije zamijenio potpuno novi model.

image

2017. Ford Kuga 1.5 TDCi

Ivan Lackovic

Prvi primjerci mogu se pronaći s 1,6-litrenim benzinskim motorom s turbom u verzijama od 150 KS (110 kW) i 182 KS (134 kW), koji je 2016. godine zamijenjen manjim 1,5-litrenim motorom u slabijoj (120 KS/88 kW)) i snažnijoj (150 KS/110 kW) izvedbi.

image

2017. Ford Kuga 1.5 TDCi

Ivan Lackovic

Početni dizelski motor 1.5 TDCi može se učiniti preslabim za vozilo ovih dimenzija, ali sa svojih 120 KS (88 kW), trebao bi imati dovoljno snage za većinu ljudi. Ipak, možda je 2,0-litrena opcija od 150 KS (110 kW) bolja opcija ako planirate često posjećivati autocesu. Kod ove verzija postoji izbor između šesterostupanjskog ručnog ili automatskog mjenjača s dvostrukom spojkom, kao i prednji pogon ili pogon na sva četiri kotača. Sve kombinacije su solidne i ne troše previše.

image

2017. Ford Kuga 1.5 TDCi

Ivan Lackovic

Postoji i mnogo razina opreme između kojih možete birati, pri čemu valja spomenuti LifeStyle Edition koji dolazi sa svim potrebnim, bez "kerefeka". To znači da ćete temperaturu zraka i jačinu puhanja klima-uređaja umjesto senzora podešavati sami. Međutim, ovdje nedostaju i parking senzori. Ipak, ponavljamo, s LifeStyle opremom dobivate sve potrebno, poput klima-uređaja, električnih podizača prozora i tempomata.

image

2017. Ford Kuga 1.5 TDCi

Ivan Lackovic

Sa svojih 4,52 metra duljine i 1,84 visine, druga generacije je veći komad SUV-a nego njen prethodnik, mnogo bliži Kiji Sorento nego Nissanu Qashqaiju. Što se tiče izrade, sve je na svojem mjestu, a korišteni materijali su sasvim pristojni. Prostor je Kugin glavni adut i ima ga u izobilju.

image

2017. Ford Kuga 1.5 TDCi

Ivan Lackovic

Straga je mjesta za koljena sasvim dovoljno, a tijesno nije ni za glave. Nagib naslona stražnje klupe može se podešavati. Već s osnovnih 456 litara prtljažnik je dovoljan za obiteljske potrebe, a krajnje jednostavnim preklapanjem raste na čak 1603 litara.

Ono gdje Kuga stvarno iznenađuje je u svojoj vožnji i rukovanju, a oboje je postignuto do razine na kojoj se više osjeća kao hatchback nego kao stari SUV, s dobrom kontrolom karoserije i agilnošću te urednim upijanjem većih neravnina i nepravilnosti na cesti. Pokrpane gradske ceste neće poremetiti udobnost.

image

2017. Ford Kuga 1.5 TDCi

Ivan Lackovic

Prilikom kupnje rabljenog, obratite dodatnu pozornost na karoseriju. Kuga je velik automobil, vjerojatno korišten u gradskim sredinama, pa su najčešće oštećeni aluminijski naplatci i donji dio karoserije.

Najviše problema prijavljeno je oko signala radija i općenito elektronikom koja nije povezana s motorom, poput klima uređaja i satelitske navigacije, iako je stvarni broj prijavljenih kvarova prilično nizak.

Ford Kuga 1.5 TDCi

TEHNIČKI PODACI

Motor: 4 cilindra, turbodizelski

Obujam: 1499 ccm

Snaga: 88 kW/120 KS pri 3600 o/min

Okretni moment: 270 Nm pri 1500 o/min

Mjenjač: ručni, 6 stupnjeva

DIMENZIJE

Dužina: 452 cm

Visina: 184 cm

Širina: 170 cm

Osovinski razmak: 269 cm

Prtljažnik: 456/1603 litara

Gume 235/55 R17

Težina: 1516 kg

MJERENJA

Najveća brzina: 173 km/h

0-100 km/h: 12,7 sekundi

Potrošnja: 5,8 l/100 km

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
05. ožujak 2024 16:45