BOGATA 2024. GODINA

Val noviteta Piaggio Grupe: Stižu dvije nove Vespe, sportska Aprilia i atraktivni Moto Guzzi

Najveći proizvođač motocikala u Europi najavljuje hrpu vrućih noviteta

Moto Guzzi Stelvio

 Piaggio

Piaggio Grupa, vodeći europski proizvođač dvokotača, proširila je svoju ponudu te za iduću godinu predstavlja niz noviteta.

Aprilia i Moto Guzzi zadovoljavaju široki raspon različitih želja europskih kupaca, od mladih motociklista sa sportskim ambicijama, do iskusnijih kojima su na pameti daleka putovanja i velike udaljenosti.

Vespa Primavera i Vespa Sprint, temeljito obnovljene stilom i tehničkim značajkama, potvrđuju svoj status predstavnika talijanskog stila i elegancije u svijetu.

image

Aprilia RS 457

Piaggio

Aprilia RS 457

Nakon predstavljanja, Aprilia RS 660 brzo je postao najprodavaniji sportski motocikl u Europi, a 2024. Godine Aprilia će upotpuniti svoju sportsku obitelj ulaskom u novi segment koji je okrenut i budućim generacijama i novim tržištima, kako bi zadovoljila sve veću potražnju za jednostavnim motociklima koji stavljaju naglasak na užitak u vožnji, a odlikuje i vrhunska tehnologija i stil.

Aprilia RS 457 rođena je iz potpuno novog projekta, ističe se svojom lakoćom i može se pohvaliti najboljim omjerom težine i snage za motocikl koji se može voziti s dozvolom klase A2, lakoćom vožnje i tehnološkim značajkama. RS 457 je dizajniran kako bi mogao pratiti motocikliste dok napreduju na cesti i stazi.

image

Aprilia RS 457

Piaggio

Novu Apriliju pokreće ultramoderni i tehnološki tekućinom hlađeni paralelni dvocilindrični agregat s dvostrukom bregastom osovinom i četiri ventila po cilindru, koji može isporučiti 35 kW snage, što je maksimalno moguće za motocikl koji se može voziti s A2 dozvolom.

Brojka čiste snage u kombinaciji s težinom motocikla od svega 159 kg (175 kg s punim spremnikom) nudi jednostavno nenadmašan omjer težine i snage. Aluminijski okvir koji je i nosivi element agregata te podesivi ovjesom postavljaju nove standarde ciklistike.

U pravoj Aprilia tradiciji, standardni paket elektronike je sveobuhvatan, s Ride by Wire gasom, tri načina vožnje, ABS-om i podesivom kontrolom proklizavanja koja se može isključiti. Dostupna dodatna oprema uključuje i quick shift.

image

Moto Guzzi Stelvio

Piaggio

Moto Guzzi Stelvio

Moto Guzzi Stelvio je on-off road motocikl dizajniran za duža putovanja, izgrađen na najsuvremenijoj tehničkoj platformi te jedini motocikl u svojoj klasi koji ima kardanski prijenos i električno podesivi vjetrobran.

Stelvio pokreće “compact block” agregat nedavno predstavljen na V100 Mandello, dodatno poboljšan. Vrhunski agregat u pogledu dizajna i konstrukcije, kompaktan je i lagan, što omogućuje agilnu, sportski orijentiranu arhitekturu šasije.

90° poprečni V-twin, hlađen tekućinom, s dvostrukom bregastom osovinom u glavi i četiri ventila po cilindru. Mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa je obnovljen kako bi mijenjanje brzina bilo glatkije i mekše. Obećava prave sportske performanse, isporučujući maksimalnu snagu od 115 KS pri 8700 o/min i najveći okretni moment od 105 Nm pri 6750 o/min, od čega je 82% dostupno već pri 3500 o/min, a s ograničenjem postavljenim na impresivnih 9500 o/min.

image

Moto Guzzi Stelvio

Piaggio

Arhitektura šasije uključuje okvir od čeličnih cijevi visoke otpornosti u kombinaciji s kotačima bez zračnica, 19" sprijeda i 17" straga, kao i ovjes s dugim hodom, što sve zajedno vožnju čini udobnom na dugim udaljenostima i zabavnom tijekom lagane off-road vožnje ili dinamične vožnje na asfaltu.

Stelvio je prvi Moto Guzzi koji ima PFF rješenje za pomoć vozaču. Inovativna platforma za pomoć pri vožnji temelji se na radarskoj tehnologiji koju je razvila tvrtka Piaggio Fast Forward sa sjedištem u Bostonu, Massachusetts (SAD).

Ovi uređaji igraju temeljnu aktivnu sigurnosnu ulogu, osiguravajući značajku adaptivnog tempomata (napredni sustav tempomata koji iskorištava prednji radar za prilagodbu brzine na temelju brzine vozila ispred), upozorenje na prednji sudar (otkriva moguće sudare s vozilima i objektima koji se nalaze ispred), informacijski sustav za mrtvi kut (upozorava vozača na vozila u mrtvom kutu) i sustav pomoći pri promjeni trake (prepoznaje vozila koja se približavaju sa strane, stvarajući potencijalno opasnu situaciju).

Vrhunske elektroničke značajke upotpunjene su Ride by Wire gasom i šest osnom inercijskom platformom koja optimizira elektroničke kontrole za sigurnost (poput ABS-a za zavoje) i zabavu. Dostupno je pet načina vožnje: Touring, Rain, Road, Sport i Off-Road koji upravljaju kočenjem agregatom, ABS-om, kontrolom proklizavanja i intervencijom u mape rada agregata. U Off-Road načinu rada, i ABS i kontrola proklizavanja mogu se isključiti, a dostupan je veliki izbor dodatne opreme koji zadovoljavaju specifične potrebe vozača.

image

Moto Guzzi V85 TT

Piaggio

Novi Moto Guzzi V85

Kultni enduro iz Moto Guzzija jedan je od najoriginalnijih i najprivlačnijih motocikala u kategoriji zadnjih godina. Jedini spaja autentičan i karakterističan stil sa svestranošću suvremenog on-off road motocikla posvećenog putovanjima, odražavajući filozofiju konstrukcije gdje minimalizam, praktičnost i lakoća stvaraju nefiltriran odnos motocikla i vozača.

Moto Guzzi predstavlja novi V85, napredan i na stilskoj i na tehničkoj razini.

Što se tiče stila, dodatno je moderniziran i dorađen zahvaljujući potpunoj preinaki dizajna, nadogradnji vjetrobrana (sada ručno podesivog), kontrola na upravljaču koje su sada intuitivnije i praktičnije za korištenje, te usvajanju nove 5" TFT ploče s instrumentima . Metal je zamijenjen lakšim i profinjenijim aluminijem za nosače prednjih svjetala i ručke za suvozače. S tehničke točke gledišta, brojna su poboljšanja. Legendarni zrakom hlađeni, 90° poprečni V-twin sada je usklađen s Euro 5+, dok novi razvod povećava performanse u cijelom rasponu isporuke snage. Sada nudi maksimalnu snagu od 80 KS i maksimalni okretni moment od 83 Nm, važan napredak naglašen redizajniranim glavama cilindra.

Moto Guzzi V85 postaje obitelj 2024., s tri različite interpretacije koje odgovaraju nizu potreba mobilnosti.

image

Moto Guzzi V85 Strada

Piaggio

V85 Strada je najosnovnija verzija, namijenjena svakodnevnoj upotrebi. Ističe se aluminijskim kotačima (19” sprijeda i 17” straga za sve tri veličine) s gumama za uličnu vožnju, niskim prednjim blatobranom i trima načinima vožnje (Road, Rain, and Sport) koji upravljaju ABS-om, kontrolom proklizavanja te mapama rada agregata.

V85 TT predstavlja srž kultnog Moto Guzzi motocikla posvećenog touringu. Ima kotače bez zračnica sa žbicama te gumama za cestovnu vožnju kao i 4 načina vožnje (Road, Sport, Rain, and Off-Road) koji optimiziraju elektroničke kontrole (uključujući ABS u zavojima) zahvaljujući inercijskoj platforme sa šest osi.

Standardna oprema također uključuje zaštitu agregata te držač za suvozača, oboje od aluminija, kao i štitnike za ruke i podesivu prednapregnutost opruge amortizera.

V85 TT Travel vrhunska je verzija opremljena raskošnim paketom specifične opreme za putovanja koji uključuje krute kofere, Moto Guzzi MIA multimedijsku platformu, grijane ručke i sjedalo te veći vjetrobran.

Dostupno je pet načina vožnje jer, uz Road, Sport, Rain i Off-Road, postoji i Custom (dostupan kao dodatna oprema za druge dvije verzije V85) koji vozaču omogućuje prilagodbu elektroničkih kontrola na temelju njihovih vlastitih potreba u vožnji. Za svaku od verzija V85 dostupan je i širok raspon dodatne opreme.

image

Vespa Primavera

Piaggio

Vespa Primavera i Vespa Sprint S

“Mala” Vespe oduvijek je predstavljala najmlađi i najurbaniji duh Vespe, a sada je potpuno obnovljena. Dva modela, Vespa Primavera i Vespa Sprint S, nude različite varijante i zapremnine agregata te čak i električnu verziju.

Piaggio Centro Stile obavio je intenzivan rad na poboljšanju završne obrade, uvodeći nove materijale i mukotrpno radeći na detaljima kako bi poboljšao jedinstvene značajke i različite stilove Vespa Primavera i Vespa Sprint S modela. Središte upravljača potpuno je novo, kao i ručice te električne kontrole, na kojima se vidi pozornost posvećenu detaljima i funkcionalnosti. Stražnja ploča prednjeg oklopa također je nova te podiže dojam kvalitete materijala i izrade. Nova krijesta na blatobranu (samo za Vespu Primaveru), novi dizajn i završna obrada poklopca središta upravljača čine ostale elemente stila koji su preinačeni i obnovljeni.

Čak je i sjedalo poboljšano u različitim verzijama, zahvaljujući upotrebi novih materijala koji osiguravaju vrhunsku završnu obradu.

Tech verzija Primavere ima sustav pokretanja bez ključa i TFT instrumentnu ploču putem koje se upravlja funkcijama koje nudi Vespa MIA multimedijska platforma. Analogno/digitalna ploča s instrumentima na ostalim verzijama također je nova, dok svi modeli sada imaju full LED svjetla.

Vespa Primavera i Vespa Sprint S dostupne su sa suvremenim agregatima od 50, 125 i 150 cc s tri ventila i elektroničkim ubrizgavanjem koji zadovoljavaju Euro 5+ normu.

Dostupne su dvije električne verzije Vespe Primavera i Vespa Sprint S, jedna s ograničenjem brzine za moped, L1 kategorije i jedna L3 verzija, dostupne s paketom opreme Primavera Tech. Verzije mopeda sada imaju prenosive baterije za praktično punjenje čak i kod kuće.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
15. studeni 2024 21:26