Ford je lani na hrvatskom tržištu lansirao najbrutalniji električni model - Mustang Mach-E. Ponudu čine dvije "slabije" verzije sa standardnom baterijom i stražnjim pogonom te 269 KS i 351 KS, ali i moćna GT izvedba s 487 KS koja je pravi "top gun" model s vrha ponude, s pogonom na sve kotače, hrpom snage iz elektromotora te s velikom baterijom od 91 kWh.
Jedan je to od najmoćnijih električnih automobila koji se mogu trenutno kupiti!
Mustang je nevjerojatno brz, gotovo bezobrazno za jedan električni automobil kod kakvih je učinkovitost i štednja sve, a ubrzanjem ‘ubija‘ mnoge konvencionalne superaute.
Dva elektromotora s ukupno 487 KS pokreću dvije osovine što daje pogon na sve kotače, a tu je i brojka od 860 Nm najvećeg okretnog momenta koji je dostupan odmah već kod kretanja.
Ubrzanja su u praksi takva da vas "ispucavanje" do 100 km/h iz stajanja za samo 3,7 sekundi lijepi za sjedalo pa i ne čudi da je Ford u razvoj ovog modela uključio talijanske specijaliste iz Pirellija koji su osmislili specijalnu mješavinu za pneumatike ovog modela Pirelli P Zero u dimenzinama 245/45 R20.
I najveća brzina je odlična: ako želite, po njemačkom Autobahnu u ovom 2,3 tone teškom SUV-u možete voziti i 200 km/h.
Brojke međuubrzanja su također fascinantne: od 80 do 120 km/h prođe samo 2,8 sekundi.
Dostupna su četiri programa vožnje. Okretni moment raspoređen je po osovinama u omjeru 40 posto sprijeda, 60 straga, ali taj se odnos mijenja do 30 prema 70 u programima Active i Spirited.
I djeluje na upravljač, kao i na vrijeme reakcije na pokrete papučice gasa, odnosno prilagodljive amortizere.
Mustang je pravi mamac za poglede, posebno u varijanti GT s kojom dolaze specifičnosti poput trodimenzionalne dijamantne crne maske, centimetar niže karoserije koja stoji na kotačima od 20 cola, spliter i dodatni otvori za hlađenje. Usto, GT uvijek dolazi i s crnim krovom i retrovizorima te crveno lakiranim kočnim čeljustima.
I unutrašnjost je prepuna pametne tehnologije i cool detalja. Vrata se otključavaju pametnim ključem, mobitelom ili šifrom koja se unosi na središnjem nosaču krova, a otvaraju se minijaturnim krilcem na središnjem nosaču krova, uz donji rub prozora.
Kabinom dominira uspravni središnji zaslon od čak 39 centimetara, kojim se upravlja gotovo svim funkcijama.
I nije samo pregledan, nego i jednostavan za korištenje zahvaljujući jasno posloženim menijima posljednje generacije Fordovog operativnog sustava Sync 4.
Za volanom je vozaču sve na dohvat ruke, mjesta je na pretek u svim smjerovima, a pritom se ne sjedi previsoko kao u klasičnim SUV modelima.
Ovjes čine McPherson sprijeda i multilink straga, a između njih je vrlo izdašan međuosovinski razmak od 2,98 metara, a litij-ionska baterija smještena je u podnicu. Stoga ne čudi što je mjesta u unutrašnjosti u izobilju, pogotovo straga gdje tijesno nije ni za glave visokih putnika.
U gradu troši 21 kWh/100 km, na otvorenoj cesti 25, a na autocesti priličnih 33 kWh/100 km. Prosjek je oko 23 kWh/100 km što znači da je Mustang Mach-E GT s jednim punjenjem u stanju prevaliti oko 360 kilometara uz uvjet da autocestom u kombiniranom ciklusu ne vozite preko ograničenja od 130 km/h.
Mustang Mach-E GT je serijski opremljen svim naprednim sigurnosnim tehnologijama, od aktivnog tempomata s funkcijom autonomne vožnje u gužvama, pomoći pri izlasku s parkirališta, automatskog kočenja u nuždi s prepoznavanjem vozila, pješaka i biciklista, do aktivnog nadzora mrtvog kuta, koje po potrebi korigira upravljač postoji li opasnost od naleta vozila straga.
Cijena početnog modela snižena je za 10.000 eura te kreće od 56.276 eura dok je cijena GT verzije snižena za 30.000 eura i dostupna je od 65.028 eura.
Akcija traje do kraja godine ili do isteka zaliha i vrijedi isključivo na vozila s lagera.
Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji s Fordom.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....