Mustang Mach-E GT

Sportski SUV puca od snage i luksuza: Mamac za poglede oduševljava ubrzanjima i sofisticiranim tehnologijama

S Ford poticajima (popust 10.000 eura) cijena početnog modela iznosi 56.276 eura dok najsnažnija GT verzija (popust 30.000 eura) košta 65.028 eura

Mustang Mach-E GT

 Ivan Lacković

Ford je lani na hrvatskom tržištu lansirao najbrutalniji električni model - Mustang Mach-E. Ponudu čine dvije "slabije" verzije sa standardnom baterijom i stražnjim pogonom te 269 KS i 351 KS, ali i moćna GT izvedba s 487 KS koja je pravi "top gun" model s vrha ponude, s pogonom na sve kotače, hrpom snage iz elektromotora te s velikom baterijom od 91 kWh.

Jedan je to od najmoćnijih električnih automobila koji se mogu trenutno kupiti!

image

Mustang Mach-E GT

Ivan Lacković

Mustang je nevjerojatno brz, gotovo bezobrazno za jedan električni automobil kod kakvih je učinkovitost i štednja sve, a ubrzanjem ‘ubija‘ mnoge konvencionalne superaute.

Dva elektromotora s ukupno 487 KS pokreću dvije osovine što daje pogon na sve kotače, a tu je i brojka od 860 Nm najvećeg okretnog momenta koji je dostupan odmah već kod kretanja.

image

Mustang Mach-E GT

Ivan Lacković

Ubrzanja su u praksi takva da vas "ispucavanje" do 100 km/h iz stajanja za samo 3,7 sekundi lijepi za sjedalo pa i ne čudi da je Ford u razvoj ovog modela uključio talijanske specijaliste iz Pirellija koji su osmislili specijalnu mješavinu za pneumatike ovog modela Pirelli P Zero u dimenzinama 245/45 R20.

image

Mustang Mach-E GT

Ivan Lacković

I najveća brzina je odlična: ako želite, po njemačkom Autobahnu u ovom 2,3 tone teškom SUV-u možete voziti i 200 km/h.

Brojke međuubrzanja su također fascinantne: od 80 do 120 km/h prođe samo 2,8 sekundi.

Dostupna su četiri programa vožnje. Okretni moment raspoređen je po osovinama u omjeru 40 posto sprijeda, 60 straga, ali taj se odnos mijenja do 30 prema 70 u programima Active i Spirited.

I djeluje na upravljač, kao i na vrijeme reakcije na pokrete papučice gasa, odnosno prilagodljive amortizere.

image

Mustang Mach-E GT

Ivan Lacković

Mustang je pravi mamac za poglede, posebno u varijanti GT s kojom dolaze specifičnosti poput trodimenzionalne dijamantne crne maske, centimetar niže karoserije koja stoji na kotačima od 20 cola, spliter i dodatni otvori za hlađenje. Usto, GT uvijek dolazi i s crnim krovom i retrovizorima te crveno lakiranim kočnim čeljustima.

image

Mustang Mach-E GT

Ivan Lacković

I unutrašnjost je prepuna pametne tehnologije i cool detalja. Vrata se otključavaju pametnim ključem, mobitelom ili šifrom koja se unosi na središnjem nosaču krova, a otvaraju se minijaturnim krilcem na središnjem nosaču krova, uz donji rub prozora.

Kabinom dominira uspravni središnji zaslon od čak 39 centimetara, kojim se upravlja gotovo svim funkcijama.

image

Mustang Mach-E GT

Ivan Lacković

I nije samo pregledan, nego i jednostavan za korištenje zahvaljujući jasno posloženim menijima posljednje generacije Fordovog operativnog sustava Sync 4.

Za volanom je vozaču sve na dohvat ruke, mjesta je na pretek u svim smjerovima, a pritom se ne sjedi previsoko kao u klasičnim SUV modelima.

image

Mustang Mach-E GT

Ivan Lacković

Ovjes čine McPherson sprijeda i multilink straga, a između njih je vrlo izdašan međuosovinski razmak od 2,98 metara, a litij-ionska baterija smještena je u podnicu. Stoga ne čudi što je mjesta u unutrašnjosti u izobilju, pogotovo straga gdje tijesno nije ni za glave visokih putnika.

U gradu troši 21 kWh/100 km, na otvorenoj cesti 25, a na autocesti priličnih 33 kWh/100 km. Prosjek je oko 23 kWh/100 km što znači da je Mustang Mach-E GT s jednim punjenjem u stanju prevaliti oko 360 kilometara uz uvjet da autocestom u kombiniranom ciklusu ne vozite preko ograničenja od 130 km/h.

image

Mustang Mach-E GT

Ivan Lacković

Mustang Mach-E GT je serijski opremljen svim naprednim sigurnosnim tehnologijama, od aktivnog tempomata s funkcijom autonomne vožnje u gužvama, pomoći pri izlasku s parkirališta, automatskog kočenja u nuždi s prepoznavanjem vozila, pješaka i biciklista, do aktivnog nadzora mrtvog kuta, koje po potrebi korigira upravljač postoji li opasnost od naleta vozila straga.

image

Mustang Mach-E GT

Ivan Lacković

Cijena početnog modela snižena je za 10.000 eura te kreće od 56.276 eura dok je cijena GT verzije snižena za 30.000 eura i dostupna je od 65.028 eura.

Akcija traje do kraja godine ili do isteka zaliha i vrijedi isključivo na vozila s lagera.

image

Mustang Mach-E GT

Ivan Lacković

Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji s Fordom.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
13. studeni 2024 21:54