Saša Draxler i AutoConnect, hrvatski zastupnik za Brabus iznijeli su vjerojatno najkompletniji tuning projekt u Hrvatskoj koji upravo čeka novog vlasnika.
Riječ je o jedinstvenom automobilu ne samo na ovim prostorima nego i u svijetu jer je tvornica Brabus, ponajprije zahvaljujući 16 godina dugoj vjernoj suradnji s AutoConnectom kao i njihovoj stručnosti dozvolio hrvatskoj podružnici izradu Brabusa G Black&Gold Edition, a automobile ograničenih edicija inače uvijek izrađuje i isporučuje samo tvornica.
Već sama baza ovog automobila je posebna s obzirom na to da se radi o Mercedesu G 63 AMG koji serijski razvija 585 KS i čak 850 Nm okretnog momenta iz 4.0-litrenog biturbo V8 motora.
Takav, potpuno novi G 63 AMG koji je usprkos masi od gotovo 2,4 tone uz pogon na sva četiri kotača sposoban s mjesta do 100 km/h stići za samo 4,5 sekundi je stigao u Hrvatsku, a u AutoConnectu su ga potom rastavili kako bi ga pretvorili u Black&Gold Edition.
Vizualno, ova se ograničena serija G-klase može prepoznati po proširenoj karoseriji i jedinstvenim, za ovu ediciju unikatnim detaljima, a jedna od najzornijih su svakako Brabusovi Monoblock Y Platinum Edition kovani naplatci promjera čak 23 cola koji su pobojani u zlatno kako bi činili kontrast s mat crnom bojom karoserije.
U mat zlatnu boju su prefarbana i kliješta kočnica, a u dojmljivu pojavu ovaj automobil pretvara Brabusov WideStar body kit s proširenim odbojnicima, rubnjacima i blatobranima. Uz to, i distance su bile potrebne kako bi se smjestili kotači s gumama impresivnih dimenzija 305/35 ZR23.
Kako bi se bile u stanju nositi s ogromnom snagom, ali i masom ovog automobila, Yokohama je posebno za ovaj automobil razvila gume Advan Sport 111Y XL. Automobil sada ne samo da nosi naziv “proširena zvijezda” (WideStar) nego to zaista i jest - karoserija je šira 10 cm i zato Brabus djeluje znatno masivnije i snažnije.
Tomu doprinose i detalji poput matiranih usisnika za zrak u prednjem odbojniku, dodatni pragovi kao i otvori za ventilaciju iza stražnjih blatobrana.
No, to nije sve – kako i priliči automobilu s tako moćnim V8 motorom, poklopac motora ima karbonski powerdome, a i poklopac rezervnog kotača straga ima poklopac od karbona s Brabusovim znakom. Naravno, sve značke nose stilizirano slovo B, već godinama zaštitni znak tuning kuće iz Bottropa, umjesto uobičajene Mercedesove zvijezde.
Sjajno izgledaju i prednja i stražnja svjetla, a tu su i karakteristični trokutasti žmigavci G-klase. Uz to, dodatno je na krovu set snažnih diodnih reflektora za pravo osvijetljene u off-road vožnji, ali i vožnji šumovitim i mračnim brdskim cestama u predvečerje i noću.
Treba naglasiti i to da projekt još nije gotov, jer automobilu tek slijedi dorada unutrašnjosti. Osim zvjezdanog neba, koje je djelo domaćih majstora koji su ugradili posebna svjetla u alcantarom presvučeni krov koja imitiraju zvijezde na noćnom nebu, a koje je pred desetak godina proslavio engleski Rolls-Royce (raspored zvijezda odgovara trenutku rođenja kupca), slijedi mu dorada unutrašnjosti u Black&Gold paket.
A to znači da će sve površine koje su sada u automobilu srebrne postati zlatne, a sve one koje su sada crne biti presvučene karbonom. Dosadašnji posao obavljen je u 10-ak dana, ali su se dijelovi čekali mjesecima, dok je za doradu unutrašnjosti u tvornici rezerviran termin u siječnju.
Ukratko
Čak 23-inča veliki naplatci su od kovane legure, a Yokohama je posebno za ovaj automobil razvila gume Advan Sport 111Y XL u dimenziji 305/35 ZR 23
Po dvije kromirane ispušne cijevi ispušnog sustava izrađenog od nehrđajućeg čelika sa svake strane jasno daju do znanja o kakvoj je zvijeri ovdje riječ
Interijer tek čeka doradu i pretvorbu koja se uvijek radi prema specifičnim individualnim željama kupca uz karakterističnu crno-zlatnu kombinaciju boja
Sve površine i detalji koju sada u unutrašnjosti srebrni, poslat će zlatni nakon dorade u Brabusovoj tvornici pa čak i sloj kože u sjedalima
Zajedno s turbinama, u tvornicu je poslana i instrumenta ploča radi reprogramiranja i dodavanja Brabusove grafike kao i dodatnih funkcija
Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji sa CVH
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....