PRESTIŽNA KOLEKCIJA

Audi za najpopularnije modele nudi serijski bogat paket opreme Edition 10 po pristupačnim cijenama

Izdvojeni modeli s posebnom opremom su gradski A1 Sportback, kompaktni A3, model A4, SUV Q2 te poslovna limuzina A6

Audi modeli, ilustracija

 Audi

Među njemačkim “svetim trojstvom” premium proizvođača, Audi se tradicionalno ističe kao izvrsna kombinacija visoke razine komfora i naglašenih sportskih performansi. Njegovi modeli uvijek su vrlo profinjeni i uglađeni, ali jednako tako spremni pokazati oštre zube i baciti se u boj s najboljima.

I to na bilo kojem trkalištu, od natjecanja turističkih automobila, preko utrka izdržljivosti na slavnim trkaćim stazama poput Le Mansa ili Nürburgringa do najzahtjevnijih asfaltiranih i neasfaltiranih cesta na svijetu, na kojima se vozi Svjetsko reli prvenstvo. Slijedivši vjerno svoj moto “napredak kroz tehniku” još od originalnog Quattra pa do novog e-trona, Audi je mnogo puta bio taj koji je oblikovao povijest automobila.

Revolucionarni Quattro, čim se pojavio, osvojio je dva naslova prvaka svijeta u reliju, ali Audi na tome nije stao. Tri puta je u rekordnom vremenu odvozio Pikes Peak, kraljicu svih brdskih utrka, pokupio dva naslova prvaka u DTM konkurenciji, a onda se okrenuo utrkama izdržljivosti i već na svom prvom nastupu, u slavnom Le Mansu, došao na postolje.

image

Audi specijal

Audi

Uslijedila su još dva uspjeha zaredom (2000. do 2002. godine), a povijesni hat-trick može zahvaliti i tehnologiji TFSI. Bio je pionir i s dizelskim motorima, a model R10 TDI je bio prvi bolid s dizelskim motorom koji je trijumfirao na 24sata Le Mansa.

Jednak uspjeh ostvaren je s prvim hibridnim bolidom R18 e-tron, i to tri godine zaredom. Audi je bio i prvi njemački proizvođač koji je nastupio na utrkama električne Formule E. S četiri pobjede i 11 postolja osvojio je naslov prvaka svijeta već nakon 12 utrka.

Sve navedene tehnologije testirane na najzahtjevnijim trkalištima svijeta Audi je prenio u svoje serijske automobile. Rezultati nisu izostali: Audijeva kvaliteta i tehnološki dosezi prepoznati su i na hrvatskom tržištu. Audi je 2022. godinu završio s 1578 prodanih automobila i tržišnim udjelom od 3,6 posto.

image

Audi specijal

Audi

To je za oko 1 posto više od direktne konkurencije iz Mercedesa i BMW-a, odnosno oko priličnih 400 prodanih automobila više od suparnika. Pogledamo li tržišne brojke u posljednjih pet godina, Audi je također redovito bio ispred svojih izravnih konkurenata iz njemačkog premium trojstva, svake godine zauzevši uvjerljivo prvo mjesto i to uglavnom s tržišnim udjelom većim od 3 posto. Najveći konkurenti, ne samo Mercedes i BMW, godinama se ne uspijevaju znatnije približiti.

Audi nudi čak 25 modela raznih veličina i koncepcija, od gradskog A1 Sportback do luksuznog A8, te SUV serije Q i električnih Q4, Q8 i e-tron GT.

image

Audi specijal

Audi

Glavni Audijev prodajni adut je SUV model Q3. U posljednje četiri godine redovito zauzima prvo mjesto u strukturi Audijeve prodaje, uvijek s više od 300 prodanih primjeraka godišnje. Zanimljivo je da je prošle godine prodano i 95 primjeraka potpuno električnog modela Q4 e-tron te 13 primjeraka sportskog e-tron GT, što je u potonjem slučaju tim impresivnije s obzirom na osnovnu cijenu od 114.510 eura.

image

Audi specijal

Audi

Ipak, riječ je o ultimativnom sportskom automobilu na struju, koji uz luksuz raskošne limuzine za četvero ispaljuje snagu od 475 KS. S mjesta do 100 km/h stiže za samo 4,1 sekundu, a pritom daje autonomiju od 487 kilometara. Uz najduže jamstvo u premium segmentu od 6 godina ili 150.000 kilometara (uz doplatu može biti produženo na 7 godina), trenutno je u tijeku posebna ponuda u vidu serijski bogatog paketa opreme Edition 10, po nikad atraktivnijim cijenama. Samo treba odabrati model koji nabolje odgovara vašim potrebama i stilu života. Usto, od rujna 2022. Audi daje jamstvo na 6 godina ili 150.000 kilometara, uvjerljivo najbolje jamstvo u premium klasi.

image

Audi specijal

Audi

Audi A1 Sportback

Najpovoljnija ulaznica u svijet Audija oduševljava i kvalitetom i opremom

Vanjskim dizajnom, kvalitetom izrade i opremljenošću, druga generacija uspješnog gradskog Audija A1 Sportback jednako je privlačna kao i veći modeli uglednog njemačkog proizvođača. Paket opreme Edition 10 tako već serijski donosi 17-colne aluminijske naplatke, prednja i stražnja svjetla LED tehnologije s dinamičnim žmigavcima straga, električno podesiva i grijana vanjska ogledala, a iznutra središnji naslon za ruke sprijeda, višenamjenski kožni upravljač s tri kraka, grijana prednja sjedala u tkanini Debut, dekorativne umetke Diamantlack srebrno-sive boje te automatski klima uređaj.

Od elektronskih sustava, između ostalog, isporučuju se MMI radio plus info i zabavni sustav, parkirni senzori straga i tempomat. Početna cijena od 24.462 eura vrijedi za benzinski motor s 95 KS, a nudi se i jača verzija sa 110 KS. Oba ponuđena motora mogu se upariti i s vrhunskim automatskim mjenjačem S Tronic, a onaj od 95 KS u tom se slučaju dobiva za 26.479 eura.

image

Audi specijal

Audi

Audi Q2

Elegantan gradski SUV za poželjeti

Kompaktan, a povišen, vizualno privlačan i dobro opremljen ima baš sve što moderna obitelj traži od automobila za svakodnevno prometovanje gradom

Odvažnim i modernim izgledom prednjeg dijela, kojim djelomice sliči na veliki i prestižni Q8, gradski formatiran Q2 cilja na kategoriju mlađih kupaca. Ali, ljubimac je i žena. Povišene podnice i primjetno udaljeniji od tla od klasičnih modela, njeguje robusniji stil i bolju prohodnost po lošijim podlogama i bezbolniji uspon na gradske rubnjake. Po svemu je pravi Audi, od kvalitete izrade do prostranosti i opremljenosti interijera.

image

Audi specijal

Audi

Paket Edition 10 sadrži pakete komfornih sjedala i ambijentalnog osvjetljenja, automatski dvozonski klima uređaj, digitalni radio, Audi smartphone sučelje i višenamjenski kožni upravljač s tri kraka. Od pomoći će svakako biti parkirni senzori sprijeda i straga s parkirnom kamerom, limitator brzine i pomoć pri kretanju na uzbrdici, a atraktivnijem vanjskom izgledu pridonose prednja svjetla u LED tehnologiji, 16-colni aluminijski naplaci s pet krakova te donji dio prednjeg dijela lakiran u antracit boju. Sve to se može dobiti za 26.809 eura u osnovnoj verziji s benzinskim motorom snage 110 KS i ručnim mjenjačem. U ponudi je i automatski mjenjač S Tronic, kao i dizelski motor sa 116 KS, koji se nude po cijeni od 30.399 eura.

image

Audi specijal

Audi

Audi A3

Premium kompakt po mjeri

U serijski bogato opremljenom Edition 10 izdanju kupac Audija A3 može birati između benzinskog motora sa 110 KS ili dizelskog sa 116 KS, oba s prednjim pogonom, te između izvedbi Limousine i Sportback

Audi A3 je bio pionir premium kompaktne klase i do danas ostao najbolji u tom segmentu. Zanimljiviji za vožnju od Mercedesa A-klase i na snijegu manje izazovan od BMW-a serije 1, Audijev adut savršeno balansira komfor i luksuz s izvrsnim voznim osobinama u svim uvjetima. Slijedivši mantru “napredak kroz tehniku”, A3 je debitirao na novoj MQB platformi koncerna Volkswagen, na čijoj osnovi se proizvede 10 milijuna automobila godišnje. Njena inteligentna rješenja i visoka fleksibilnost približila je A3 standardima skupljih klasa više nego ikad prije.

image

Audi specijal

Audi

Prilagodljivost nove platforme omogućila je i da se A3 nudi kao peterovratni Sportback, ali i kao četverovratna klasična limuzina, oboje i u sportskim verzijama S3 i RS3. I Sportback i Limousine dio su ponude Edition 10, koja starta na 26.576 eura za izvedbu Sportback, odnosno 27.877 eura za Limousine. Nude se s benzinskim motorom sa 110 KS i dizelskim sa 116 KS, oba s prednjim pogonom. Automatski mjenjač S Tronic je doplata, a serijska oprema obuhvaća paket dodatnog osvjetljenja, parkirne senzore straga, grijanje prednjih sjedala, dvozonski klima uređaj, tempomat, LED svjetla sprijeda, paket sigurnosnih asistenata...

U paketu Edition 10 serijski dolaze i središnji naslon za ruke, digitalna instrumentna ploča i veliki dodirni zaslon multimedije.

image

Audi specijal

Audi

Audi A4

Cilja vozačke sladokusce

Klasična linija Audija A4 dopadljiva je i poslovnim i obiteljskim ljudima, a u posebnoj ponudi s bogatom serijskom opremom Edition 10 nalaze se benzinac sa 150 KS i dizelaši sa 136 i 163 KS. Svi s prednjim pogonom

Nekada je A4 bio ulaznica u svijet Audijevih limuzina, ali kako je to ulogu preuzeo A3 Limousine, klasu veći A4 sada čini sredinu ponude Audijevih modela klasične linije. Predstavljen je 2015. godine, a kako bi i dalje odolijevao naletima konkurencije temeljito je obnovljen 2019. godine. Ugrađena su nova svjetla, branici i kotači, pa čak i vrata, a dizajn je kompletno osvježen u stilu novih modela marke. Netaknutima su ostavljeni samo poklopac motora i prtljažnika te krov. Osim kao klasična limuzina, A4 se nudi i kao karavanski Avant te Allroad Quattro.

image

Audi specijal

Audi

U ponudu Edition 10 uvrštena je limuzina s benzincem sa 150 KS i dizelašima sa 136 KS i 163 KS. Međutim, tko želi još više snage i još bolje performanse, izvan ponude Edition 10 može odabrati benzinac ili dizelaš oba s 204 KS, veći dizelaš s 286 KS te sportske verzije S4 s 341 KS i RS4 Avant s 450 KS. Modeli iz serije Edition 10 serijski su opremljeni trozonskim klima uređajem, grijanim prednjim sjedalima, LED svjetlima, 17-colnim kovanim aluminijskim naplacima, senzorima za svjetla i kišu, tempomatom, parkirnim senzorima sprijeda i straga, MMI Radio plus sustavom s 10,1-inčnim zaslonom i Audi smartphone sučeljem. Cijena? Već od 32.403 eura.

Svi motori u okviru specijalne ponude Edition 10 imaju blagohibridnu tehnologiju. Pogon je prednji, a kupac može birati između ručnog i automatskog mjenjača S Tronic. U bogatoj serijskoj opremi isporučuje se i paket ambijentalnog osvjetljenja unutrašnjosti, višenamjenski kožni upravljač i samozatamnjujući retrovizor.

image

Audi specijal

Audi

Audi A6

Beskompromisna poslovna limuzina serijski nudi vrhunsku tehnologiju i zrači luksuzom

Ako bi A8 bio XL veličine, onda je A6 savršeni L kroj. Ovaj multitalentirani model premium više srednje klasa dobro je poznat, s obzirom korijene vuče još iz legendarnog Audija 100 iz 1994. godine. Ovo je već osma generacija A6, a bazirana je na istoj modularnoj platformi kao A7 i A8 pa nudi gotovo jednaku razinu komfora i tehnoloških rješenja. Gotovo sve što nude Audijevi modeli sa samog vrha ponude, moguće je imati i u A6, počevši od upravljanja svim četirima kotačima preko blagohibridnih motora do dvostrukog MMI dodirnog infotainment i multimedijalnog sustava.

Oprema Edition 10 pritom daje kovane 17-colne aluminijske naplatke s 10 krakova, električne, grijane i preklopive vanjske retrovizore, prednja svjetla LED Matrix, komforni ključ, parkirnu kameru, Audi sound system, grijana prednja sjedala, automatski klima uređaj s čak četiri zone rada te paket dodatnog osvjetljenja interijera i pretinaca. U ponudi je dizelska blagohibridna izvedba sa 163 KS, automatskim mjenjačem S Tronic i prednjim pogonom, po cijeni od 54.826 eura.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
14. studeni 2024 01:19