Volkswagen Golf GTI s ručnim mjenjačem odlazi u povijest, a kako bi odao počast, Volkswagen je najavio novi paket Golf GTI 380 za modele s ručnim upravljanjem bez obzira na opremu, za SAD.
Komplet opreme je standardan na svakom Golfu GTI s ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa i ima nekoliko vizualnih poboljšanja. Vozi se na 19-inčnim sjajnim crnim aluminijskim naplatcima iz Golfa R 20th Anniversary Edition koje proizvođač umotava u ljetne gume.
Krov je također u sjajnoj crnoj nijansi, kao i poklopci retrovizora, što je u kontrastu sa standardnim crvenim detaljima eksterijera GTI-a. Sjajno-crni dijelovi automobila isticat će se u odnosu na razne vanjske boje. Ekskluzivno za GTI 380 je Graphite Grey Metallic, ali kupci mogu odabrati i Atlantic Blue Metallic, Deep Black Pearl, Kings Red Metallic, Moonstone Grey, Opal White Pearl ili Reflex Silver Metallic.
U unutrašnjosti, između sjedala nalazi se ručica mjenjača inspirirana lopticom za golf – glavna stvar modela od njegova početka. Na GTI S i GTI SE opremi, VW nudi klasična Scalepaper Plaid platnena sjedala kao standard. Vienna kožna sjedala standardna su za Autobahn opremu i dodatna oprema za SE.
Paket je dobio ime po internom kodu modela Mk8. Odaje počast modelu GTI 337 iz 2002., koji je zamijenio internu oznaku modela Mk1 GTI. Ispod haube nalazi se 2,0-litreni četverocilindrični motor EA888 s turbom, sposoban proizvesti više od 240 KS i 370 Nm okretnog momenta. Opcija je također i sedmostupanjski automatik s duplom spojkom, kojeg će VW nastaviti nuditi u drugim varijantama.
Sve ovo znači da čak i R gubi manualac nakon modelske godine 2024. Iako 380 ne dobiva nikakva ažuriranja motora, standardno dolazi s DCC sustavom prilagodljivog prigušivanja.
Cijene će početi od 32.485 dolara (29.879 eura) nakon početka prodaje početkom jeseni ove godine. Iako je gubitak GTI-a s ručnim mjenjačem tužan, to sigurno nije kraj za model. Prijava zaštitnog znaka sugerira da proizvođač automobila planira elektrificirati kultni kompakt, s "I" u oznaci riječi koja se mijenja u "munju".
Golf osme generacije još uvijek je nov i uskoro će dobiti facelift sredinom ciklusa, tako da je verzija sljedeće generacije vjerojatno nekoliko godina udaljena od toga da postane stvarnost.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....