Kineski "krivotvoritelji" zadaju novi udarac, ovoga puta s kopijom originalne Bube. No ovaj auto je lošiji nego što možete zamisliti, s velikim greškama u dizajnu, nikakvom pažnjom za detalje i lošom izradom i izuzetno skromnim pogonom, koji je, tipično za Kineze - električni. Zapravo, ovo teško uopće možemo nazvati pravim autom. Riječ je o proizvodu tvrtke Wecan koja se nalazi u Qingdaou, gradu na pola puta između Pekinga i Šangaja.
Wecan je specijaliziran za proizvodnju prikolica i kamiona za prodaju hrane koji se temelje na modelima iz prošlosti. Njihovi električni motori služe samo za lakše kretanje vozila na kraćim udaljenostima, jer se ta vozila ni ne mogu registrirati. U ponudi tvrtke je tako prikolica sa stijenkama od nehrđajućeg čelika koja je kopija poznatih Airstreamova iz SAD-a.
Što se tiče njihovih vozila koja imaju vlastiti pogon, riječ je kreacijama na šasiji izrađenoj od četvrtastih cijevi koja je opremljenu električnim motorom.
Na tu osnovu se nadograđuju "karoserije" od stakloplastike retro izgleda i oprema za kuhanje i posluživanje hrane. Sve se prilagođava prema narudžbi kupca. Wecan ima modele koji imitiraju razne verzije Piaggio Ape na tri kotača, replike Citroëna Tip H i VW-a T1.
No ovo Buba ima sasvim drugu namjenu. Umjesto vozila za hranu ona je predviđena kao vozilo za vjenčanja, turizam i izlaganja te se stoga može i registrirati. Karoserija joj je jednodijelni blok od stakloplastike koji povezuje blatobrane sa središnjim dijelom karoserije i integrira ih u jedan odljev. Vizualno podsjeća na njemački model iz 1968. godine, s uspravnim svjetlima i jednostavnim odbojnicima. Svojim dimenzijama odgovara pravom Volkswagenu, ali to je to što se tiče sličnosti.
Prema Wecanovom cjeniku automobil dolazi s kompletnim sustavom svjetala, no dodaci na fotografijama nemaju veze s originalom. Ručke i gumbi su neproporcionalno veliki i sigurno su korišteni dijelovi koje je tvornica već imala na raspolaganju. Branici, također izrađeni od stakloplastike, obojeni su u srebrnu boju i postavljeni niže nego na originalu, dajući autu čudan izgled.
Straga ispod stražnjeg stakla auto nama rešetku za hlađenje kao na originalu, nema ni pragova, a vanjski retrovizori izgledaju kao da su ukradeni s nekog skutera. Vrata su pričvršćena normalnim šarkama i ne pristaju uz karoseriju. Također, čini se da je karoserija znatno iznad šasije, a kotači i gume vire iz blatobrana.
Iznutra Wecan izgleda još manje kao VW Buba. Pod je ravan, bez središnjeg tunela, armature su krajnje jednostavne, a ispred vozača su mali digitalni instrumenti koji također izgledaju kao sa skutera.Sjedala su presvučena umjetnom kožom i vrlo su tanka. Čini se da i prozore nije moguće spuštati. Također valja naglasiti da se i same Wecanove Bube razlikuju jedna od druge. Na stranici na kojoj se prodaju našli smo modele s različitim prednjim i stražnjim svjetlima i drugim detaljima pa izgleda da se ni proizvođač još sam ne može odlučiti kako kopirati Bubu.
Straga postavljeni električni motor napaja se iz paketa običnih olovnih baterija. S ovim pogonom automobil postiže najveću brzinu od 35 km/h i može prijeći 80 kilometara između dva punjenja koja traju između šest i osam sati.
Uz sve to, ova Buba nije ni previše jeftina. U Kini košta oko 6.800 eura po trenutnom tečaju, a to je iznos za koji u ovoj državi možete dobiti mnogo ozbiljniji automobil.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....