SVJETSKA PREMIJERA

Upoznajte Nilu, novi hiperautomobil i ‘nebrušeni dijamant‘ sa sirovim V12, više od 1000 KS i ručnim mjenjačem

Tvrtka tvrdi da će automobil biti u stanju postići ograničenu najveću brzinu od 400 km/h, a masa mu je samo 1200 kilograma

Nilu27 Nilu

 Nilu27 Press

Sako malo pojavi se neka nova tvrtka koja najavi svoj spektakularan hiperautomobil, no takve tvrtke najčešće propadnu ili padnu u zaborav prije nego što se njihovi planovi ostvare. Rijetke od njih uspiju ostvariti planirano, a jedna od njih je tvrtka Nilu27 koja je sada predstavila svoj novi hiperautomobil nazvan Nilu (da tvrtka se zove Nilu27, a automobil samo Nilu, što je malo zbunjujuće).

Tvrtku Nilu 27 je osnovao dizajner automobila Sasha Selipanov. Ako vam ime možda nije poznato, radi se uspješnom dizajneru koji je do sada sudjelovao u razvoju nekih od najprestižnijih hiperautomobila i superautomobila među kojima su Bugatti Chiron, Koenigsegg Gemera, Lamborghini Huracan i konceptni Genesis Mint. S obzirom na taj pedigre, ne čudi što je dizajn u prvom planu na novom autu. Tvrtka kaže da Nilu crpi inspiraciju iz bolida Formule 1 i Le Mans trkaćih automobila iz 1960-ih, ali i od klasičnih talijanskih dizajnerskih kuća i old school američkih muscle automobila.

image

Nilu27 Nilu

Nilu27 Press

Nilu je izuzetno agresivno dizajniran, ima dva velika usisnika koji su okruženi zaobljenim LED svjetlima. Iza prednjeg dijela je kupola za vozača u stilu vojnog mlažnjaka s krilnim vratima iza kojih su još dva ogromna usisnika za hlađenje središnje smještenog motora. Kotači od 20 inča sprijeda i 21 inč straga imaju Michelin Pilot Sport Cup 2 R gume, a iza njih je moćni Brembo sustav kočnica s karbonsko keramičkim diskovima. Stražnji kraj je u stilu Paganija sa središnjim, visoko postavljenim ispušnim sustavom s tri cijevi, masivnim difuzorom i svjetlima koja izgledaju pomalo nedovršeno.

image

Nilu27 Nilu

Nilu27 Press

U unutrašnjosti je minimalistički kokpit u kojem dominiraju analogne kontrole i instrumenti. Jedini zaslon je onaj koji zamjenjuje središnji retrovizor i prikazuje sliku stražnje kamere. Minimalistički i "anti-digitalni" pristup naglašava i činjenica da se skoro sve u autu namješta ručno, pa tako i retrovizori. Ovaj pristup nastavlja se s upravljačem na kojem nema nikakvih tipki.

image

Nilu27 Nilu

Nilu27 Press

Snagu osigurava atmosferski 6,5-litreni V12 kojeg je napravio proizvođač motora Hartley. Pojavile su se informacije da razvija 1085 KS i 860 Nm, iako se u priopćenju za javnost spominje samo snaga veća od 1000 KS.

image

Nilu27 Nilu

Nilu27 Press

Motor je spojen na ručni mjenjač sa sedam stupnjeva prijenosa. Tvrtka je za vrijeme ubrzanja od 0 do 100 km/h navela "ovisno o vozaču", ali tvrdi da će automobil moći postići ograničenu najveću brzinu od 400 km/h. Automobil ima sofisticirani ovjes i monokok konstrukciju od karbonskih vlakana. Također se navodi da ima "suhu masu" (bez tekućina) od samo 1200 kilograma.

image

Nilu27 Nilu

Nilu27 Press

Nilu27 tvrdi da će početne prototipove vozila i prvu seriju automobila za kupce proizvesti američka Aria Group u Kaliforniji. Automobil će navodno biti namijenjen samo za stazu i ograničen na 15 primjeraka. Međutim, tvrtka je spomenula planove za "cestovnu homologiranu verziju" koja će biti ograničena na 54 primjeraka uključujući četiri "jedinstvena dizajna". Cijena se još ne zna, a automobil će svoju javnu premijeru imati na Pebble Beach Concours d‘Elegance 18. kolovoza.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
18. studeni 2024 15:22