Priča o spektakularnom, neponovljivom i po mnogima najuzbudljivijem autu koji se ikada mogao vidjeti u javnom prometu odavno je poznata: McLaren F1 sa tri sjedala u jedinstvenoj konfiguraciji 1+2 plod je mašte genijalnog dizajnera Gordona Murraya, a bio je pokretan BMW-ovim V12 motorom s više od 600 KS. No da je i dan danas moguće naletjeti na neku dosad nepoznatu zanimljivost vezanu uz njegov razvoj, pokazuje primjer informacije iznesene na Collecting Cars podcastu.
Za početak, BMW je uz pomoć inženjera Paula Roschea za potrebe McLarena sklopio ukupno 350 komada svog 6,1-litrenog motora iako je modela F1 bilo proizvedeno 106 primjeraka, što je već samo po sebi zanimljivo. No, još luđe u cijeloj je priči to što je BMW svoj motor prije isporuke Britancima, dakako, trebao testirati u praksi, a za tu je svrhu korišten jedan karavanski E34 M5. Koji je navodno još uvijek negdje u BMW-ovom vlasništvu!
Cijelo je iskustvo vožnje takvog automobila, prema riječima Davida Clarka, tadašnjeg direktora McLaren Carsa koji je nadgledao cijeli projekt razvoja modela F1, bilo potpuno nevjerojatno, a činjenica da je riječ o karavanskom, a ne limuzinskom M5 daje ionako ludoj priči još jednu dodatnu dimenziju. A ako taj testni auto stvarno i dalje postoji, bilo bi ga jako zanimljivo ponovno vidjeti na djelu...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....