Nakon velikog uspjeha s gradskim modelima Chevrolet ima visoka očekivanja i od novog monovolumena koji je od prošlog tjedna dostupan na hrvatskom tržištu.
Orlando je sedmerosjed namijenjen većim obiteljima, a pomalo kutijast vanjski dizajn zaslužan je za raskošnu ponudu prostora u interijeru. Unatoč jednostavnim i naizgled nemaštovitim osnovnim linijama, Orlandov neobičan vizualni spoj monovolumena i SUV-a bit će prilično prepoznatljiv. Osim što je prostran, interijer je i vrlo praktičan, a razni pretinci, poput onog skrivenog u središnjoj konzoli, nude brojne opcije za smještaj sitnica, novčanika ili ključeva. Prostora za putnike uistinu ima puno, a treći red je najprikladniji za djecu. Ovisno o položaju drugog i trećeg reda, volumen prtljažnika varira od 89 do 1487 litara.
Najveći Chevrolet u ponudi dostupan je s jednim benzincem, 1,8-litrenim sa 141 KS i peterobrzinskim ručnim mjenjačem, te 2-litrenim turbodizelašem sa 131 ili 163 KS te ručnim ili automatskim mjenjačem. Nude se i tri osnovna (LS, LT i LTZ) paketa opreme, a cijene se kreću od 16.256 za benzinske, odnosno 19.700 eura za dizelske verzije.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....