Poznat kao "TikTok" mehaničar zbog svojih savjeta i objava na toj popularnoj društvenoj mreži, skromni španjolski mehaničar Ángel Gaitán iz Madrida sada je postao poznat zbog još nečeg - naime na sudu je dobio parnicu protiv kompanije Tesla Motors.
On je kao obožavatelj Tesla modela koje vozi od 2013, u rujnu 2020. kupio Teslu Model 3 i brzo otkrio brojne probleme koji su stigli s njegovim primjerkom, a najozbiljniji su loši varovi na vozilu koje je stiglo novo.
U intervjuu za El Periodico de España rekao je da je bio spreman prihvatiti neke probleme s kvalitetom u ranim danima tvrtke kad je proizvodila manji broj vozila, međutim, sada kada je to masovna marka, smatrao je da su ozbiljniji kvarovi i greške neprihvatljivi.
Najveća greška koju je pronašao na autu bio je var koji se raspao, a također je pronašao i greške na unutarnjim panelima. Usto, njegov model 3 je došao s različitim zazorima na prednjem poklopcu i potrošenim brisačima vjetrobrana.
Ángel, koji ima radionicu nedaleko glavnog španjolskog grada tako je proživio loše iskustvo s Teslinom uslugom nakon kupnje u Španjolskoj, zbog čega je tužio tvrtku i doveo stvar na sud gdje je dobio parnicu protiv automobilskog diva.
Sud je odlučio da Tesla Motors mora vratiti puni iznos koji je potrošio na kupnju Tesle Model 3. Ta je presuda izrečena na prvostupanjski sudu u mjestu Fuenlabrade, a riječ je o 62.330 eura koliko Tesla Motors mora uplatiti Ángelu Gaitánu, a brojka nije slučajna.
To je točan iznos kojim je Španjolac platio novi Model 3 Long Range s doplatama za neke opcije (Ángel u svojim videozapisima ističe da je nabavio i AutoPilot, ali da ga je odlučio vratiti, pa je iznos koji je isprva platio bio 72.000 eura).
“Premda je vještak inzistirao da procijenjeni nedostaci ne ugrožavaju strukturni integritet ili sigurnost vozila, dokazano je da vozilo ne zadovoljava standarde kvalitete koji se očekuju od prestižne marke kao što je Tesla”, napisao je sud u svojoj odluci.
Iako tvrtka nije javno komentirala problem ili tužbu, na sudu su tvrdila da Model 3 nije vozilo visoke klase i da Gaitánove pritužbe nisu valjane. Sudac u predmetu to ipak nije smatrao uvjerljivim.
Doduše, mehaničar je prvo pokušao riješiti svoje probleme s proizvođačem i njihovim odjelom postprodaje no nije bio zadovoljan ponuđenim.
"Auto je došao sa slabo zavarenom karoserijom. Rekli su mi da to nije velik problem i da to ignoriram. Imao sam mogućnost vratiti ga putem interneta za dva tjedna, ali sam propustio rok jer je auto bio u radionici. Dali su mi mogućnost za ponovno varenje, a ja sam im rekao da to neću dopustiti na novom automobilu", prepričao je mehaničar cijelu priču za publikaciju El Periódico de España. "Ne nudeći mi više rješenja, odlučio sam se na sudsku parnicu", dodao je.
Mehaničar od kojeg se u Teslinom središtu ljudima diže kosa na glavi je iskoristio je moć društvenih mreža kako bi ispričao sve što se dogodilo s njegovim Modelom 3 i problemima zavarivanja. Sada Tesla Motors ima priliku uložiti žalbu što će vjerojatno i dogoditi.
El Periodico piše da u španjolskoj pravnoj povijesti nema sličnih slučajeva, i globalno, samo je jedan vlasnik dobio sličan slučaj na sudu i to u Kini.
Sada, međutim, Gaitán kaže da prima puno poruka od Teslinih kupaca koji imaju svakakvih problema sa svojim primjercima, a kod njega svaki tjedan dolaze kupci iz cijele Španjolske s problemima s varovima, višestrukim nedostacima u završnoj obradi i baterijama koje se ne pune, a on ih rado upućuje kako podnijeti tužbu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....