Manhart nastavlja s lansiranjem snažnijih varijanti M3/M4, a najnovija se temelji na BMW-u M4 CSL usmjerenom na stazu. Manhart MH4 GTR II ima monstruoznu izlaznu snagu od 702 KS (516 kW), u kombinaciji s opsežnim vizualnim izmjenama zbog kojih izgleda kao da je osobno vozilo Darth Vadera ili moderni Batmobile.
MH4 GTR II vjerojatno je najekstremniji tunirani M4 do sada, uglavnom zahvaljujući crvenim detaljima visokog kontrasta i Manhartovom karbonskom kompletu od 18 dijelova. On uključuje istaknuti spliter, poklopac motora s ulazima ventilacije, bočne pratgove, produžetke difuzora i stražnji spojler.
Nadogradnje interijera uključuju posebne podne prostirke, trkaće pojaseve Schroth za M Carbon sjedala, Clubsport rollbar i kacigu od karbonskih vlakana za dane na stazi. Tu je i novi 20-inčni set kovanih aluminijskih naplataka tvrtke Yido Performance u mat crnoj boji s dva narančasto-crvena kraka.
Felge su obuvene u mješovite gume dimenzija 275/30/R20 sprijeda i 295/30/R20 straga. Automobil je spušten zahvaljujući dodatku novih spiralnih opruga H&R podesivih po visini. Za one koji nisu zadovoljni karbonsko-keramičkim kočnicama standardnog M4 CSL-a, Manhart također nudi opciju nadograđenih kočnica.
Što je još važnije, modificirani twin-turbo 3,0-litreni redni "šestak" proizvodi 702 KS i 880 Nm okretnog momenta zahvaljujući dodatku MHtronic pomoćne upravljačke jedinice. Te brojke predstavljaju značajno povećanje u odnosu na standardnih 550 KS (411 kW) i 650 Nm okretnog momenta, čineći MH4 GTR II najsnažnijim BMW-om M4 u Manhartovoj trenutnoj ponudi.
Tuner iz Wuppertala dodao je vlastiti ispušni sustav od nehrđajućeg čelika s četverostrukim karbonskim ili keramičkim ispušnim cijevima promjera 110 mm. Postoji izbor između sportskih odvodnih cijevi, trkaćih odvodnih cijevi bez katalitičkih pretvarača ili zamjenskih cijevi s OPF Delete.
BMW M4 CSL ima ograničenu proizvodnju od 1000 jedinica, zbog čega Manhart također nudi opciju izrade MH4 GTR II na daleko dostupnijem BMW-u M4 Competitionu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....