RENNtech je dobro poznata američka tuning kuća, svojevrsni "američki AMG" koju je osnovao Hartmut Feyhl kojeg mnogi desetljećima smatraju najistaknutijim američkim autoritetom u tuningu Mercedesovih modela.
Njegovo ugled u "Novom svijetu" proizašo je iz 12 godina provedenih u AMG-u u Njemačkoj prije nego li je postao tehničkim direktorom sjevernoameričkog odjela.
Puno prije kupnje AMG-a od strane Mercedesa 1999. godine, na zahtjev AMG-a iz Njemačke, Feyhl je 1989. godine samostalno pokrenuo kuću RENNtech za servisiranje postojećih AMG modela kupaca iz SAD i Kanade.
RENNtech se od tada razvio i izrastao od servisera AMG modela do najistaknutijeg autoriteta za tuning AMG i Mercedesovih modela. Tako je svojevremeno RENNtech tunirao Mercedes SL (R129) sa standardnim 6,0-litrenim V12 motorom povećavši mu obujam na čak 7,4-litre, a snagu i moment s 394 KS i 570 Nm na 583 KS i 792 Nm!
AMG je nudio Mercedes SL R129 u varijantama SL 60, SL 70, SL 72 i SL 73, ali do 7,4-litre obujma "bušio" je samo RENNtech.
Motor je nadograđen novim titanskim klipnjačama i usisnim ventilima, radilicom Moldex, kao i dorađenim glavama cilindra, te između ostalog novim ispušnim sustavom. RENNtech je svoj tuning kit ‘SL74’ 1996. godine naplaćivao 78.180 dolara što bi danas bilo oko 130.000 dolara ako uzmete u obzir inflaciju.
Monstruozni motor uparen je s prerađenim četverostupanjskim automatskim mjenjačem, dok ovjes ima niže opruge i modificirane elemente ovjesa. Tu je i prilagođeni diferencijal s ograničenim proklizavanjem, a dojam podiže set crnih 18 colnih OZ Racing naplataka s poliranim rubovima koje kriju kapacitetnije kočnice s diskovima od 350 mm s čeljustima Alcon.
Jedan od takvih najluđih SL modela iz 1990-ih koji vidite na fotografiji trenutno je u ponudi na aukcijskoj internet stranici Bring A Trailer, i do sad je prešao nešto više od 52.000 kilometara, a dolazi i s tvrdim krovom za zimu u boji karoserije i naravno, standardnim mekanim krovom.
Stvari poput diskretne Renntechove značke, kotača i karakterističnog otvora na poklopcu motora jedini su detalji koji razlikuju ovaj SL74 od običnog SL 600 modela, čineći ga istinskim "spavačem".
Kabina pak ima klasične Mercedesove drvene naglaske na središnjoj konzoli i upravljaču, dok su kožna sjedala standardna. Auto za stvarno prave ljubitelje kultnog Mercedesovog V12 u najsnažnijoj varijanti... Trenutna ponuda iznosi 32.000 dolara, a aukcija traje još četiri dana.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....