U Ferrarijevoj zadnjoj zlatnoj eri, talijanska momčad bila je gotovo nepobjediva u Formuli 1. Michael Schumacher je osvajao naslove prvaka, puneći vitrine u Maranellu trofejima. Njegovi stari F1 automobili iz tog doba vrijede milijune kao legendarni dijelovi povijesti motosporta, a sada je još jedan na prodaju.
Kako izvješćuje CarBuzz, F2001b Michaela Schumachera dolazi u prodaju na nadolazećoj Sotheby‘s Sealed aukciji u kolovozu. Automobil ima fascinantnu povijest unatoč kratkotrajnoj karijeri na stazi koja je trajala samo tri utrke 2002. godine.
U modernoj eri F1, momčadi neizbježno dizajniraju novi automobil za svaku sezonu. Međutim, Ferrari je malo zakasnio u tome za 2002. i sezonu je započeo s modificiranom verzijom svog bolida iz 2001. godine, poznatog kao F2001b. Schumacher je koristio bolid za prve dvije utrke sezone, dok ga je držao pri ruci kao rezervni automobil za treću rundu u Brazilu.
U Schumacherovim rukama, F2001b se kvalificirao kao drugi u prvoj rundi u Australiji. Međutim, njemački vozač je u nedjelju osvojio pobjedu. Momčadski kolega Rubens Barichello kvalificirao je svoj bolid na "pole-position", samo da bi okončao u dramatičnoj nesreći s Ralfom Schumacherom u prvom krugu.
U sljedećoj rundi u Maleziji, Schumacher je osvojio 150. pole position za Ferrari, a kasnije je završio treći nakon dominantne izvedbe snažnih automobila BMW-Williamsa. Schumacherov F2002 stigao je na treći krug u Brazilu - bolid koji će postati jedan od najdominantnijih F1 automobila svih vremena.
Međutim, F2001b je i dalje bio pri ruci kao Schumacherov rezervni automobil. Situacija je izazvala zaprepaštenje s dodjelom guma, jer je Ferrari trebao zasebne setove guma za F2001b i F2002, koji su imali različite veličine kotača. Tim je uspio postići dogovor da neće koristiti više setova od uobičajene raspodjele u oba automobila.
U konačnici, F2001b je poznat po dobrom nastupu, ne dugom. S jedne strane, F2001b je jedan od Schumacherovih trkaćih automobila s pobjedom i pristojnim rekordom. S druge strane, jedva se utrkivao i jedan je od manje važnih automobila u njegovoj karijeri u Ferrariju.
Procjene su dostupne samo na upit, no u svakom slučaju, očekujte da će usprkos tome zahtijevati cijenu koja se kreće daleko u milijunima, čak i ako ne postigne stratosferske visine F2003 od 14,8 milijuna dolara (13,5 milijuna eura) koji je prodan prošle godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....