Rolls-Royce je predstavio drugi proizvedeni primjerak Boat Taila, uoči njegovog javnog predstavljanja na Concorso d’Eleganza 2022. Villa d’Este u Italiji. Ovaj Boat Tail kreiran je za posebnog klijenta kao počast njegovom ocu i obiteljskoj povijesti, s dizajnom inspiriranim sedefom.
Napominjemo da je ovo posljednji Boat Tail kojeg ćemo vidjeti nakon prvog iz 2021., budući da je vlasnik trećeg zatražio tajnost. Iako Rolls-Royce nije otkrio koliko je drugi primjerak koštao, vjeruje se da će sva tri koštati istih 28 milijuna dolara (200 milijuna kuna).
I dok aluminijska platforma izvedena iz Phantoma, 6,75-litreni twin-turbo V12 i aluminijske ploče karoserije ostaju identične prvom Boat Tailu, drugi primjerak ima potpuno drugačije specifikacije.
Rolls-Royce nije otkrio identitet klijenta, ali je rekao da je on etablirani pokrovitelj umjetnosti s "velikom kolekcijom klasika i modernih automobila smještenih u namjenskom privatnom muzeju". Tema "sedefa" odabrana je kao počast podrijetlu njegovog cijenjenog oca u industriji bisera.
Proces je započeo odabirom četiri biserne školjke iz privatne kolekcije klijenta, pružajući inspiraciju dizajnerima. Kao rezultat toga, vanjska nijansa jedna je od najsloženijih završnih obrada koje je Rolls-Royce ikada izradio.
I dok bi je mi laici nazvali svjetloružičastom, Rolls-Royce je u opisivanju boje odradio bolji posao - "svjetlucava mješavina kamenica i meke ruže, s velikim bijelim i brončanim ljuskicama liskuna koje dodaju jedinstvenu bisernu kvalitetu koja se suptilno mijenja pod različitim kutevima svjetla".
Unutar kabine nalazimo kombinaciju nijansi konjaka i kamenica za finu kožu, s više furnira od kraljevskog oraha i akcentima od ružičastog zlata. Sedef je apliciran na sklopni uređaj, instrument tablu i sat na kontrolnoj ploči. Potonji dolazi iz vlastite kolekcije klijenta pa pretpostavljamo da se automobil neće prodavati u bliskoj budućnosti.
Zanimljivo je da je Torsten Müller-Ötvös, izvršni direktor Rolls-Roycea, opisao proces izrade karoserija kao "visoku modu" automobilske industrije, samo nekoliko dana nakon što je konkurentska marka Mercedes-Maybach upotrijebila isti izraz za ime svoje najposebnije S-Klase.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....