Sa 630 KS i 850 Nm, ubrzanjem do 100 km/h za samo 3,4 sekunde i maksimalnom brzinom od 305 km/h, Audi RS7 je i u seriji izuzetno brz automobil na čije će se performanse požaliti samo rijetki. No ako vam to nije dovoljno sada postoji mnogo snažnije i brže rješenje "ta sve vaše probleme". Mansory, jedan od najekstremnijih tunera na svijetu koji je slavu stekao ekstremnim preradama raznih superautomobila i luksuznih modela sada se pozabavio i ovim Audijem, a rezultat je fascinantan.
Njemački tuner je podigao ljestvicu na nove visine i nakon njihovog tretmana RS7 sada razvija 1050 KS i 1200 Nm. Za usporedbu, to je više od sage koju je nekada razvijao originalni Bugatti Veyron ili snažnije od aktualnog top modela Lamborghinija, novog Revuelta.
Mansory nije objavio točan popis nadogradnji napravljenih na 4-litrenom V8, no otkriveno je da je auto dobio novi par turbopunjača i nadograđeni sustav ubrizgavanja goriva. Zahvaljujući ogromnom povećanju snage ubrzanje do 100 km/h sada traje manje od tri sekunde, iako precizna brojka nije objavljena, kao ni maksimalna brzina ove prerade.
Mansory je inače poznat i po velikim dekadentnim promjenama vanjskog dizajna i unutrašnjosti, a to je napravio i na ovom Audiju. Tuner je temeljito revidirao prednju masku Audija RS7, dodajući nove detalje od ugljičnih vlakana na prednji dio, ugradio novi prednji spojler i druge aerodinamičke dodatke. Tu su i novi karbonski pragovi, retrovizori, stražnji spojler i masivni difuzor. Sve zaokružuje novi set kotača.
Kabina je također dobila potpuni Mansory tretman. Jarko narančasta koža nalazi se na oblogama vrata, upravljaču, instrument ploči, sjedalima i središnjoj konzoli. Automobil također ima odgovarajuće narančaste sigurnosne pojaseve, crne kontrastne šavove i zamršene ukrase na oblogama vrata, instrument ploči i središnjoj konzoli.
Mansory nije otkrio koliko njihov tretman za A7 košta, no ne bismo se iznenadili da se radi od cifri od nekoliko stotina tisuća eura, otprilike na razini cijene koja Audi traži za novi serijski RS7.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....