Ford Escort RS Cosworth jedan je od najlegendarnijih specijala izveden za homologaciju reli bolida, a posljednji izrađeni primjerak trenutno je na prodaju u Ujedinjenom Kraljevstvu.
Proizvodnja modela Escort RS Cosworth službeno je završila u siječnju 1996. u tvornici Karmann u Rheineu u Njemačkoj.
Međutim, proizvođač automobila je imao dijelove za još dva vozila pa ih je odlučio izraditi. Ovaj automobil je drugi od ta dva dodatna modela i napravljen je za Wilheima Karmanna mlađeg, koji je u to vrijeme bio predsjednik tvrtke.
Wilheim Karmann ga je vozio prve dvije godine, a 1998. ga je dobio šef Fordovog odjela za inženjering specijalnih vozila.
To je bio Dieter Hahne, čovjek koji je predvodio razvoj tog automobila. Hahne je bio vlasnik Escorta RS Coswortha zadnje 24 godine i sada se od njega rastaje na aukciji Collecting Carsa.
Escorta RS Cosworth koristi skraćenu šasiju i mehaniku Sierre Cosworth, a pokreće ga 2,0-litreni četverocilindrični Cosworth motor s turbom koji isporučuje više od 225 KS na sva četiri kotača i ručni mjenjač s pet brzina i diferencijalom s ograničenim proklizavanjem.
Eksterijer posljednjeg primjerka završen je u Auralis Blue nijansi u kombinaciji sa 16-inčnim aluminijskim naplatcima s pet krakova i Continental SportContact2 gumama. U kabini se nalazi crna koža, klima uređaj, zamjenski audio i CD player, električni podizači prozora, krovni otvor i retrovizori.
Automobil je u odličnom stanju bez poznatih oštećenja karoserije. Postoje neki manji znakovi istrošenosti na Recaro sjedalima i manje curenje ulja na brtvi kartera motora, ali osim toga, Escort RS Cosworth je gotovo savršen.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....