DOWNLOADING...

Pogledajte što je zajedničko smartphoneu, računalu, smart TV-u i Porscheu Taycanu...

Porsche je upravo izbacio opsežno ažuriranje za model Taycan iz 2020. godine
Porsche Taycan

Danas se sve ažurira, čak i automobili. Porsche je upravo izbacio opsežno ažuriranje za model Taycan iz 2020. godine, ali to nije vrsta nadogradnje koju možete instalirati s ceste. Umjesto toga, morat ćete otići u Porscheov servisni centar i prihvatiti mogućnost da dva dana budete bez svog ljubimca.

Ovo besplatno ažuriranje tiče se puno stvari, od načina na koji automobil koristi snagu, preko punjenja, navigacije i Apple CarPlay-a, tako da putovanje do servisa ipak ima smisla. U osnovi, ovo ažuriranje dodaje značajke i funkcionalnosti prisutne na Porsche Taycanu iz 2021. godine. S ovim ažuriranjem, Turbo S modeli trebali bi postizati brzinu od 200 km/h za dvije desetinke sekunde manje, s 9,8 sekundi na 9,6 sekundi.

Tu je i nova značajka nazvana Planer punjenja, koja vlasnicima dopušta da po želji ograniče na kojem će postotku automobil javljati puni kapacitet baterije, sve u cilju produženja vijeka baterije.

Još 2017. godine Apple se našao na udaru i na kraju je morao platiti kolektivnu nagodbu zbog smanjenja kapaciteta punjenja u starijim iPhoneima, a da to nije rekao korisnicima. Appleova je obrana bila da je poduzeo samo mjeru kako bi spriječio nasumična ponovna pokretanja i daljnju degradaciju baterije, ali to nije smirilo potrošače.

image
Porsche Taycan

Baterije su baterije, bilo da su u automobilima ili pametnim telefonima, pa je zanimljivo vidjeti kako će se proizvođači električnih automobila nositi s ovim problemom. U Taycanu će značajka planera punjenja ograničiti puni kapacitet s 270 kW na 200 kW.

Vraćajući se na skup značajki ažuriranja, tu su poboljšani navigacijski sustav koji će sada bolje raditi i usmjeravati vozače prema brzim postajama za punjenje koje zapravo mogu iskoristiti propusnost automobila od 800 volti. Također je nov paket pretplatničkih značajki nazvan "Functions On Demand", koji uključuje sustave potpomognute vožnje poput pomoći u održavanju trake i Porsche Innodrive, što je zapravo lijepi naziv za tehnologiju adaptivnog tempomata.

Neki bi proizvođači automobila vjerojatno naplatili tako sveobuhvatno ažuriranje, pa skidamo kapu Porscheu jer ga je učinio besplatnim i bilo bi sjajno vidjeti da ovakva besplatna ažuriranja postanu standardna praksa u cijeloj industriji u budućnosti.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 09:03