Svjetski entuzijasti nikad se nisu slagali kad su u pitanju bili klasici. To je zato što pojam klasik sadrži mnogo složenosti i nijansi. Osim jednostavnog impliciranja da je vozilo dobro, postizanje klasičnog statusa znači da je vozilo napredovalo i da je ostalo omiljeno među ljubiteljima automobila.
Klasici očito mogu biti dobri, poput Porschea 911; iznenađujuće dobri, kao prva generacija Golf GTI-a, prepuni povijesti, poput Bugattija EB110, ili nečega što nije bilo previše dobro, ali je izgledalo cool na ekranima, poput DMC DeLoreana.
Zbog svega toga smo se zapitali koji će crossover ili SUV postati klasik u nadolazećim godinama. Pitanje, postavljeno pomalo osuđujuće, istražuje nešto zanimljivo o tome kako vozila postaju klasici. Zanimljivo je da Volkswagenov T1 nema baš toga zajedničko sa Suprom, a oba vozila se smatraju klasicima.
Naše pitanje je, koji će se crossoveri ili SUV-ovi, prema Vašem mišljenju, jednog dana smatrati klasicima - ako ih uopće bude. Modeli kao što su Volkswagen Tiguan ili Renault Captur, unatoč svojoj visini, prvenstveno su dizajnirani za cestu, za razliku od, recimo, Jeepa Wranglera ili Toyote Land Cruisera, koji su namijenjeni ljubiteljima off roada.
Posebno nas ovo pitanje zanima jer nismo mogli predvidjeti da će neki monovolumeni postati klasicima, pa ipak, možemo vidjeti kako raste kult ljudi koji su odrasli u njima, i vole ih. Priznajemo da oni nisu nipošto cijenjeni kao, recimo, Toyota Celica iz 90-ih, ali mislimo da dokazuju da čak i vozila koja su dizajnirana za široke mase mogu postati klasicima, kao što je danas stvar s crossoverima i SUV-ovima...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....