Novitec je prije samo nekoliko mjeseci predstavio svoj paket za Ferrari SF90 Stradale, a sada tvrtka donosi sličnu opremu za Spider verziju. To uključuje bodykit od karbonskih vlakana, novi set kotača od 21 inča, spušteni ovjes i povećanje snage za plug-in hibridnu postavu.
Vizualno, Novitecov komplet od karbonskih vlakana za model s otvorenim krovom prenesen je sa Stradalea. Uključuje veći prednji spliter, karbonske preklope na stranama prednjeg branika, nove ukrase na poklopcu motora, otvore za zrak inspirirane motosportom na prednjim branicima, aerodinamične bočne pragove, bočne ukrase usisa, istaknuti ducktail spojler i veći difuzor.
Tuner nudi mnoštvo opcija za unutrašnjost, uključujući presvlake od kože i alcantare u bilo kojoj željenoj boji. Superautomobil dolazi opremljen setom 21-inčnih aluminijskih kotača Novitec NF10 tvrtke Vossen, iako su i druge opcije dostupne na zahtjev. Sa službenih fotografija vidljivo je da je Ferrari SF90 Spider spušten. Doista, Novitec je automobil opremio novim sportskim oprugama, približavajući ga tlu za 30 mm sprijeda i za 25 mm straga.
Twin-turbo 4,0-litreni V8 dobio je novu mapu za ubrizgavanje, paljenje i elektronički tlak prednabijanja, zahvaljujući dva Novitec N-Tronic modula. Tako je izlazna snaga povećana za 109 KS (80 kW), a okretni moment za 118 Nm. U kombinaciji s triom električnih motora, kombinirana snaga iznosi 1109 KS (816 kW), što je više od standardnih 1000 KS (735 kW).
Dotjerani ispušni sustav također doprinosi povećanju snage. Novitec je dodao prilagođene metalne katalizatore sa 100 ćelija, pozlatu za bolju izolaciju, opcijske aktivno kontrolirane leptiraste ventila za bolji zvuk i set ispušnih cijevi promjera 112 mm s karbonskom završnom obradom.
Novitecov Ferrari SF90 Spider ubrzava od 0 do 100 km/h za 2,4 sekunde na putu do maksimalne brzine od 340 km/h. Te su brojke malo poboljšane u odnosu na standardni model i identične su SF90 Stradaleu s tunerovim potpisom. Razlika je jedino hvatanje brzine od 200 km/h, koje Spider radi za 6,5 sekundi, dok je Stradaleu potrebno 6,3 sekunde.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....