Mercedes-Benz je proveo posljednjih nekoliko godina proizvodeći nove elektrificirane automobile od EQA crossovera do EQS limuzine u svim varijantama sve do AMG-a visokih performansi. Ali tek sada, s lansiranjem SUV-a EQS680, luksuzni Maybachov odjel tvrtke dodao je električnu energiju jednom prestižnom modelu.
Kao i ostali automobili u liniji Maybach, SUV GLS600 i limuzine S580 i S680, prvi proizvodni EV brenda temelji se na standardnom Mercedes modelu, a u ovom slučaju to je EQS SUV.
Mercedes EQS do sada je bio dostupan kao EQS450 od 360 KS (265 kW), EQS450 4Matic s istom snagom, ali puno više okretnog momenta, ili kao EQS580, koji nudi 544 KS (400 kW). Maybach 680 to pojačava na 658 KS (484 kW), iako je poboljšanje okretnog momenta malo skromnije, vrhunac raste s 850 Nm na 950 Nm, što pomaže smanjiti vrijeme od 0 do 100 km/h s 4,6 sekundi na 4,4 sekunde.
To vrijedi za europski i sjevernoamerički model -kineske verzije ograničene su na 639 KS,
Mercedes ne navodi veličinu baterije, iako je to gotovo sigurno isti paket od 107,8 kWh koji je ugrađen u druge EQS modele, ali znamo da bi 680 trebao postizati 600 km WLTP dometa, što je malo manje od 613 km navedenih za EQS580 s Mercedesovom oznakom.
Ipak, pravi fokus je na profinjenosti i udobnosti putnika - čak je i sustav načina vožnje Dynamic Select modificiran tako da odgovara, zamjenjujući uobičajenu postavku Comfort s Maybach načinom koji koristi podatke sa senzora oscilacija ispod stražnjih sjedala za kontrolu amortizera u način koji daje prednost udobnosti za putnike straga.
Ti putnici mogu udisati parfimirani zrak iz standardnog paketa Air Balance, slušati Burmester 4D zvučni sustav s 15 zvučnika, uživati u pićima zagrijanim termo držačima za čaše i potpisivati važne dokumente uz sjaj dizajnerske lampe ugrađene u svaki C-stup.
Standardna stražnja sjedala, koja su presvučena ekološki prihvatljivijom biljnom štavljenom kožom, opremljena su ventilacijom, funkcijom masaže i grijanjem vrata i ramena, a s paketom vozača suvozačevo sjedalo automatski se pomiče prema naprijed kada sjedalo iza njega krene u ležeći položaj.
Za maksimalno luksuzno iskustvo trebat će vam opcijski paket sjedala First Class, koji proširuje prednju središnju konzolu do prostora između dva stražnja sjedala i prekriva je visokosjajnim drvenim ukrasima koji odgovaraju komadima drveća na leđima prednjih sjedala.
Svaki putnik na stražnjim sjedalima dobiva 11,6-inčni infotainment zaslon i može vidjeti, pa čak i unijeti navigacijsko odredište, dok je sprijeda nadzorna ploča s trostrukim zaslonom MBUX Hyperscreen koja je opcijska na slabijim EQS modelima standardna i dolazi s nekim grafikama specifičnim za Maybach. Vrh.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....