Audi je ekspresno uklonio oglas koji su "tvitali" u nedjelju u kojem djevojčica naslonjena na model RS4 jede bananu uz rečenicu "Neka vam srce kuca brže - u svakom pogledu". Ta je reklama vrlo brzo od mnogih ocijenjena kao reklama koja seksualizira dijete, kao i da ne promiče sigurnost.
Podsjetimo, ovo je već druga reklama VW Grupe koja se našla na udaru kritika. Prije samo nekoliko mjeseci Volkswagen je uklonio reklamu za novi Golf koja je proglašena rasističkom, a u kojoj bijela ruka tretira crnu osobu kao lutku i to ispred restorana naziva Petiti Colon (mali kolonijalist).
Kod Audijevog oglasa pak nije sporan rasizam već seksualnost jer je banana u ruci djevojčice mnoge asocirala na falus.
Usto, korisnici su se također žalili da reklama pokazuje i da je dijete u opasnosti.
Jedan je korisnik tvitao: "Lijepo što pokazujete kako djecu lako mogu ubiti automobili", a druga "Ovo je vrlo neukusno, dijete ispred rešetke, koje se inače jedva može vidjeti s vozačevog sjedala."
Audi je sljedećeg jutra poslao ispriku svim uvrijeđenim pratiteljima njihova Twitter profila. U nizu tvitova Audi je napisao: "Neka bude jasno, brinemo za djecu."
Napisali su i da je model RS4 Avant obiteljski automobil te da su u reklamnoj kampanji prikazali različite članove obitelji. Kako piše BBC, njemački proizvođač automobila je svoj oglas opisao kao pogrešku, "iskreno se ispričavši zbog osjetljive fotografije".Obećali su i internu kontrolu kako bi istražili kako je nastala kampanja i jesu li njihovi strogi kontrolni mehanizmi u ovom slučaju podbacili.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....