PREMIJERA

Najbrutalniji Audi RS4 ima ‘brdo‘ konja i ovjes koji je moguće dodatno spustiti

Povodom 25 godišnjice prvog RS4 Avanta, Audi je sada predstavio specijalni model Audi RS 4 Avant Edition 25 Years

Audi RS4 Avant edition 25 years

 Audi Media

S modelom Avant RS2 Audi je polovicom 1990-ih pokrenuo svoju legendarnu liniju sportskih karavana. Prvi RS model tvrtke quattro GmbH (danas Audi Sport GmbH) bio je RS4 Avant generacije B5 iz 1999. godine. Izgledao je spektakularno i imao 2,7-litreni biturbo šestocilindrični motor napravljen u suradnji s Cosworthom koji je razvijao čak 380 KS. Model je danas jedan od najvažnijih u povijesti Audija.

image

Audi RS4 Avant edition 25 years

Audi Media

Povodom 25 godišnjice prvog RS4 Avanta, Audi je sada predstavio specijalni model Audi RS 4 Avant Edition 25 Years. V6 biturbo u novom automobilu razvija čak 470 KS i isporučuje najveći okretni moment od 600 Nm. U odnosu na standardni RS4 Avant, snaga je povećana za 20 KS.

image

Audi RS4 Avant edition 25 years

Audi Media

Posebna RS serija ubrzava od 0 do 100 km/h za 3,7 sekundi, što je poboljšanje od 0,4 sekunde u usporedbi s regularnim RS 4 Avantom. Najveća brzina je ograničena na 300 km/h.

image

Audi RS4 Avant edition 25 years

Audi Media

Za kočenje je zadužen serijski RS keramički kočioni sustav, a RS sportski ispušni sustav s cijevima u mat crnoj boji omogućuje odličan zvuk.

image

Audi RS4 Avant edition 25 years

Audi Media

Audi RS 4 Avant Edition 25 Years standardno je opremljen RS sportskim ovjesom Pro, podesivim ovjesom koji nudi najbolji mogući raspon između udobnosti i performansi. Spušta jubilarni model za dodatnih 10 milimetara u odnosu na standardni RS 4 Avant, no moguće ga je ručno spustiti za dodatnih 10 milimetara, što odgovara ukupnom smanjenju od 20 milimetara u usporedbi sa standardnim modelom.

image

Audi RS4 Avant edition 25 years

Audi Media

U ponudi je i sportski diferencijal Quattro. Ovisno o načinu vožnje, daje veći naglasak na stražnji pogon. Revidirani softver u upravljačkoj jedinici mjenjača dovodi do smanjenih vremena prebacivanja pogona i osigurava osjetno veći raspon između pojedinih načina vožnje. Negativni nagib na prednjoj osovini povećan je na dva stupnja i tamo su ugrađeni čvršći ležajevi. To dovodi do boljeg prianjanja, boljeg upravljanja, a time i do većih brzina vozila u zavojima.

image

Audi RS4 Avant edition 25 years

Audi Media

Kako bi se osigurale optimalne performanse na cesti, RS 4 Avant Edition 25 Years standardno je opremljen Pirelli P Zero Corsa gumama visokih performansi razvijenim za cestu i trkaću stazu. Naplatci od lake legure su kovani i imaju promjer od 20". No osim toga kupci će dobiti i drugi set kotača opremljenim polu-slick gumama Pirelli P Zero Trofeo RS i Pirelli Track Adrenaline sustavom. Gume su posebno razvijene za trkaće staze i isporučuju se na ekskluzivnim 20-inčnim kotačima od lake legure u mat crnoj boji. Ovaj sustav sadrži sofisticirane senzore u gumama koji vozačima u stvarnom vremenu pružaju informacije o tlaku i temperaturi u gumama.

image

Audi RS4 Avant edition 25 years

Audi Media

U znak sjećanja na shemu boja RS 4 Sport, novo izdanje modela također dolazi u Imola žutoj boji. Dostupne su i vanjske boje Nardo siva i Mythos crna, a automobil ima i nekoliko karoserijskih detalja koji ga razlikuju od standardnog modela.

image

Audi RS4 Avant edition 25 years

Audi Media

Unutrašnjost sa žutim ukrasnim šavovima također podsjeća na crno-žutu kombinaciju kože i alcantare iz RS 4 Sport iz 2001. Obruč upravljača, kožni nasloni za ruke na vratima i tamno crna središnja konzola od Alcantare i ručica mjenjača imaju šavove u ovoj boji. RS školjkasta sjedala imaju prošive u obliku saća i karbonske stražnje dijelove. U RS 4 Avant Edition 25 Years, kupci mogu koristiti MMI za odabir prikaza instrumenata s bijelom pozadinom, u stilu originala.

image

Audi RS4 Avant edition 25 years

Audi Media

Automobil će biti proizveden u samo 250 primjeraka. Proizvodi se u suradnji s Audi exclusive i silazi s proizvodne trake u Ingolstadtu zajedno s A4, S4 i RS 4. Međutim, značajno je skuplji od svoje normalne "braće". Cijene u Njemačkoj počinju od 142.905 eura.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
28. svibanj 2024 18:02