TUNING

Na oglasniku osvanula luda Lada Niva s 300 KS, 22-inčnim felgama i cijenom od 35.000 eura

Vlasnik, Vaggelis Tsoumanis iz Grčke, potrošio je mnogo vremena i energije na ovaj nekonvencionalan projekt

Lada Niva tuning

 Classic Trader

Lada Niva povezuje se s terenskom vještinom i pristupačnom cijenom, ali ovaj uvelike modificirani primjerak sasvim je druga priča.

Besmrtna Niva modificirana je za postizanje 300 KS uz velik broj vanjskih i unutarnjih modifikacija, što je dovelo do nevjerojatne cijene od 35.000 eura.

image

Lada Niva tuning

Classic Trader

Vlasnik, Vaggelis Tsoumanis iz Grčke, potrošio je mnogo vremena i energije na ovaj nekonvencionalan projekt.

Kao što je opisano u popisu na Classic Traderu, Niva je u potpunosti restaurirana prije nego što je dobila modifikacije, s brojnim "trkaćim dijelovima" zbog kojih se ponaša kao "sportski automobil za svakodnevnu upotrebu".

Popis sugerira da je ovo model iz 2004. koji je prešao samo 4600 km nakon restauracije, što objašnjava netaknuto stanje.

image

Lada Niva tuning

Classic Trader

Vrhunac zatamnjene Lade su masivni 22-inčni aluminijski naplatci obuveni u gume dimenzija 245/30R22. Kotači ove veličine više bi pristajali Lamborghiniju Urusu ili Cadillac Escaladeu, zbog čega Niva duga 3740 mm izgleda kao jedan od onih divljih digitalnih rendera.

image

Lada Niva tuning

Classic Trader

Sva su svjetla zamijenjena LED diodama, a metalni prednji branik i bočne stepenice štite spuštenu karoseriju. Branici pričvršćeni vijcima trude se pokriti šire tragove, dok je ovjes očito spušten radi bolje upravljivosti – koliko god se to moglo reći za terenca iz 1977.

image

Lada Niva tuning

Classic Trader

Ipak, moramo priznati da je Niva prvi te vrste s unibody šasijom umjesto tradicionalnijeg rješenja sa šasijom. Snaga zaustavljanja također je poboljšana disk kočnicama s Porscheovim čeljustima.

image

Lada Niva tuning

Classic Trader

Ako se pitate zašto su vam potrebne sve ove nadogradnje, morate pogledati ispod poklopca motora – ili iza intercoolera koji viri iz rešetke. Tamo se krije jako modificirana verzija prastarog Ladinog 1,7-litrenog četverocilindričnog motora s povećanim obujmom od 1,8 litara, turbopunjačem, trkaćim ECU-om i mogućnošću rada na tri vrste goriva.

image

Lada Niva tuning

Classic Trader

Kao rezultat toga, izlazna snaga iznosi 175 KS s LPG-om, respektabilnijih 210 KS na benzinu, te ludih 300 KS na trkaćem gorivu. Sve ove brojke predstavljaju značajno povećanje u odnosu na standardnih 83 KS (61 kW). Snaga se prenosi na sva četiri kotača putem peterostupanjskog ručnog mjenjača uz pomoć Ladinog pogona na sva četiri kotača i blokade diferencijala.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
18. studeni 2024 03:12