TUNING

Mercedes-AMG GT 63 S E baza je za najsnažnji Brabus model svih vremena! Brojke su impresivne...

Nedavno predstavljeni Brabus 930 ima 917 KS i najsnažnije je vozilo koje je tvrtka za tuning ikada proizvela

Brabus 930 (Mercedes AMG GT 63 S E Performance)

 Brabus

Brabus je tvrtka za tuning koja radi s vozilima velike snage, što znači da kada najavljuje svoje najpotentnije vozilo ikad, to je nešto zaista impresivno. I doista, Brabus 930 je priča za sebe.

image

Brabus 930 (Mercedes AMG GT 63 S E Performance)

Brabus

Na temelju Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, tvrtka za tuning imala je koristi od prilično moćne platforme. Iz Affalterbacha, serijski automobil ima već impresivnih 842 KS.

Kako bi to poboljšao, Brabus koristi 4,0-litrenu V8 hibridnu pogonsku jedinicu automobila, ali zamjenjuje turbopunjače s dvije vlastite nove jedinice. Ne samo da su veći, novi turbopunjači također imaju novi sklop jezgre s ojačanim aksijalnim ležajem za postizanje do 1,8 bara.

image

Brabus 930 (Mercedes AMG GT 63 S E Performance)

Brabus

Osim toga, Brabus je opremio svaku grupu cilindara V8 s vlastitim PowerXtra kontrolnim modulom koji ponovno kalibrira elektroničku kontrolu tlaka prednabijanja kako bi zaštitio motor dok proizvodi više snage. Proizvođač automobila opsežno je testirao svoj sustav kako bi osigurao da, unatoč tome što je njegovo najsnažnije vozilo ikada, neće biti najmanje pouzdano.

image

Brabus 930 (Mercedes AMG GT 63 S E Performance)

Brabus

Sve u svemu, izmjene znače da motor proizvodi 930 KS i nevjerojatnih 1550 Nm okretnog momenta. To je dovoljno da potjera sportsku limuzinu do stotke za 2,8 sekundi na putu do maksimalne brzine od 316 km/h.

Kako bi pomogao u upravljanju tom snagom, tuner je također dao Brabusu 930 nadograđeni aero paket. To uključuje prednji spojler, poklopce za usisnike zraka, poseban hladnjak i difuzor od karbonskih vlakana. Mogu se naručiti sa završnim slojem visokog sjaja ili mat.

image

Brabus 930 (Mercedes AMG GT 63 S E Performance)

Brabus

U međuvremenu, motor je spojen na ispušni sustav Brabusovog vlastitog dizajna. Cijevi od titana imaju leptir ventile u sebi kako bi vlasnicima omogućili da budu dobri susjedi s modom "Coming Home", ili puni huligani s modom "Sport".

Konačno, unutrašnjost AMG GT-a presvučena je finom crnom kožom s jarko crvenim šavovima. Površine sjedala, pod i prtljažnik imaju dizajn trokutastog prošivanja, dok su pedale prekrivene eloksiranim aluminijem. Rubne ploče od karbonskih vlakana i Brabus logotipi s pozadinskim osvjetljenjem zaokružuju izgled.

image

Brabus 930 (Mercedes AMG GT 63 S E Performance)

Brabus

Za svu tu snagu i ugađanje, Brabus od svojih njemačkih kupaca traži 323.435 eura.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. studeni 2024 23:34