Mansory se dohvatio Mercedesa-AMG G 63 i transformirao off-road ikonu visokih performansi u pick-up s tri osovine i dvostrukom kabinom. Produžen je ukupno za 1,37 metara, ima puno karbonskih dodataka, te ga pokreće 900 KS i 1200 Nm okretnog momenta. Gronos 6x6 može se čak isporučiti i oklopljen, ako želite.
Vizualno, promjene su očigledne na ovom Mercedes-AMG-u: stražnja vrata sa "suicide" stražnjim vratima, "stepenicama" ispod vrata, karbonskim dodacima posvuda, off-road elementima... Tu su i četiri dodatna LED prednja svjetla na krovu i vitlo sprijeda, a to je sve samo početak. Na 20 colne felge postavljene su gume za teren, a zahvaljujući integriranom sustavu za napuhavanje guma s kompresorom i upravljačkom jedinicom u kokpitu, pritisak zraka u svih šest guma može se prilagoditi jednostavnim pritiskom na gumb. Također su dostupne i cestovne gume.
Tehnički, Mansory je postavio novo razvijenu i masivno ojačanu prednju osovinu te portalne zupčanike na svim osovinama. Čak i treća osovina ima zaključavanje diferencijala u uzdužnom i poprečnom smjeru. Posebna šasija s visoko učinkovitim amortizerima nadopunjuje poseban Gronos 6x6 ovjes. Ukupno, G-klasa nije samo duža, već i 25 centimetara šira i 25 centimetara viša.
Motor je također dobio nadogradnju, rezultirajući s 900 KS i 1200 Nm okretnog momenta. Novi turbopunjač na ispušne plinove, povećani tlak prednabijanja, međuhladnjak, visokotlačne pumpe za gorivo, prilagođen motor, prijenos i CPC softver, sportski filtar zraka te sportski ispušni sustav povećavaju serijske performanse za 315 KS i 400 Nm.
Kao i kod svih Mansory preinaka, interijer se može potpuno prilagoditi: od vrste kože, boje, prošiva ili karbonskih dodataka. Kako bi demonstrirao slobodu dizajna, tuner je osmislio unutrašnjost jednog od samo 10 primjeraka u potpunosti u jarko tirkiznom tonu. Izuzetno privlačno.
Također, teško je ne primijetiti više od 3000 dioda smještenih u krovnu oblogu s naglaskom na ugljik. Svašta smo vidjeli već od Mansoryja a Gronos 6x6 sigurno spada u top 5 ikad...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....