Tuner Manhart od 2018. nudi dorađeni BMW F90 M5 pod nazivom MH5 700, a sada stiže još snažniji MH5 800.
Moćni 4.4-litreni V8 Twin-turbo stroj nakon prerade postiže 815 KS i 1050 Nm okretnog momenta što je za oko 180 KS više i od tvorničkog modela M5 CS.
Najviše promjena su doživjeli turbo punjači, dodan je novi hladnjak stlačenog zraka, novi usis od ugljičnih vlakana te ispuh, a prerađena je i elektronička upravljačka jedinica motora.
Sve to zahtijevalo je i kapacitetniji mjenjač pa je 8-stupanjski automatik prerađen i ojačan za "more" dodatnog okretnog momenta motora.
Tvrtka nije dala nikakve podatke o performansama, ali sigurni smo da će MH5 800 biti brži od standardnog M5 Competition, koji ubrzava od 0-100 km/h za 3,4 sekunde i ima najveću brzinu od 305 km/h.
Novi Manhartov ispuh uključuje "Race" cijevi od nehrđajućeg čelika, a četiri završetka ispuha nude se završene u karbonu, ili s keramičkim premazom.
Osim motora i ispuha, Manhart je dotjerao i ovjes prilagodljivim H&R oprugama za spuštanje (-30 mm) što osigurava još bolje upravljanje.
Iako službene fotografije koje je objavio Manhart prikazuju BMW F90 M5 prije facelifa, nadogradnje su dostupne i za noviji model.
Vizualne izmjene su diskretne, a najočitija su 21-inčni Manhart Concave One alu naplaci završeni u mat crnoj boji, s gumama 265/30 ZR21 sprijeda i 305/25 ZR21 straga.
Tu je i aero komplet od ugljičnih vlakana (prednji spojler, pragovi, poklopci zrcala, difuzor, stražnji spojler) i opcijska hauba od ugljičnih vlakana s otvorima.
Unutra se nalazi krovni pokrov oplemenjen malim LED-icama što podsjeća na "zvjezdano nebo" u Rolls-Royce modelima, te puno ukrasa od karbonskih vlakana na armaturnoj ploči, upravljaču i ručicama za mijenjanje brzina iza upravljača. Njemački tuner kompletnu preradu naplaćuje 46.000 eura neto od čega na nadogradnju motora otpada 16.000 eura...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....