Pogledajte video

Maleni Daewoo Matiz s V6 motorom je ultimativni sleeper: Tko ga se samo usudi ‘stisnuti do kraja‘?

Jedina vanjska razlika u odnosu na skromni Matiz su odbojnik s velikim otvorom za zrak i set 18-inčnih kotača s Porschea

Daewoo Matiz

 Daewoo Motor

Daewoo Matiz, taj minijaturni gradski automobil koji je bio izuzetno popularan početkom tisućljeća na našim cestama nikad nije kupovan radi zabave u vožnji.

Sa slabašnim motorom bio je prilično spor i nimalo živahan, no vješti tim iz jedne radionice u velikoj Britaniji je to sada odlučio promijeniti i napraviti Matiz kakav svijet još nije vidio.

Ispod Matizove skromne vanjštine sada se nalazi 3,2-litreni V6 motor iz GM-a, konkretnije Vauxhalla (britanski Opel).

https://youtu.be/KkU2odVBxaA?si=8DhX270ZSYTKmJOn

Luda zamjena motora djelo je tunera PowerCrazy Automotive iz Lincolna. Tim je uspio ugurati 3,2-litreni V6 iz Vauxhall Vectre (Opel Vectre) ispod malene haube Matiza, ispunjavajući tako želje vlasnika koji je "želio najmanji mogući automobil s najvećim mogućim motorom".

Ovaj impresivni pothvat zahtijevao je više od puke grube sile jer je uključivao modificiranje usisa i pozicioniranje motora pod kutom, a sve na mjestu drže prilagođeni nosači.

Transformaciju je dokumentirao YouTube kanal Twin Engine Corsa. Video snimka otkriva da je svaki centimetar minijaturnog motornog prostora zauzet novim motorom, što u najmanju ruku nije iznenađujuće, štoviše mnogo više iznenađujuće je da je motor uopće stao u Matiz.

Ovaj V6 isporučuje procijenjenih 210 do 220 KS ili više od četiri puta više od 51 KS standardnog ​​trocilindričnog motora Matiza koji ima obujam od samo 796 cm3. Snaga se prenosi na prednje kotače putem ručnog mjenjača s pet stupnjeva prijenosa koji ej zamijenio original.

Gradski automobil s V6 pogonom nema gotovo nikakve druge vidljive promjene. Jedina razlika u odnosu na skromni Matiz su odbojnik s velikim otvorom za zrak i set 18-inčnih kotača s Porschea koji izgledaju zaista masivno za 3,5 metara dugačku karoseriju ovog malog Daewooa.

Kako bi vožnja bila donekle sigurna, PowerCrazy je opremio Matiz s daleko snažnijim prednjim kočionim diskovima iz Forda Focusa RS. Ipak, korištenje ovakvog gradskog automobila s V6 pogonom i standardnim ovjesom za svakodnevnu vožnju zvuči zastrašujuće, zbog čega vlasnik ovaj Matiz više koristi kao izložbeni automobil.

Izvorno lansiran 1998., Daewoo Matiz je imao neobičan dizajn kojeg potpisuje nitko drugi do slavni Italdesign. Dizajn je temeljen na konceptu Fiat Cinquecento kojeg talijanski proizvođač automobila nije htio za svoj novi mali model. Tada je u priču uskočio Daewoo i stvorio izuzetno uspješan automobil.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
02. studeni 2024 14:49