Ferrari 296 GTB se pokazao kao superautomobil koji razbija segment s razinama snage i performansi koje su nekoć bile rezervirane za vozila koja su prije samo nekoliko godina bila znatno skuplja i natjecala se na potpuno drugom dijelu tržišta. Tuneri u Mansoryju sada su napravili svoju magiju na njemu, čineći ga još luđim.
Mansory naziva svoj paket nadogradnje za 296 GTB "Tempesta". Korišten je niz hrabrih vizualnih dodataka kako bi Ferrari bio još upečatljiviji, počevši od prednjeg kraja gdje ćete vidjeti potpuno novu masku od kovanog ugljika, uključujući prednji razdjelnik i okvire prednje rešetke, zajedno s crvenim prugama.
Ugrađen je i set kovanih naplataka dimenzija 21×9 sprijeda i 22×11,5 straga. Agresivni dizajn sjajno pristaje talijanskom superautomobilu. Zatim su tu kovane rešetke od karbonskih vlakana na prednjim branicima, novi retrovizori i dramatični bočni pragovi, također izrađeni od kovanog karbona.
Stražnji kraj dobiva inspiraciju iz Ferrarija FXX K i ima par aerodinamičkih krila umjesto tradicionalnog stražnjeg krila. Automobil također ima mnogo drugih dijelova od kovanih ugljičnih vlakana na stražnjoj strani, uključujući spojler i novi difuzor.
Mansory je također transformirao unutrašnjost automobila. Sjedala, armaturnu ploču, tunel mjenjača, središnju konzolu i dijelove upravljača krasi jarkožuta koža s crvenim rubovima. 296 također dobiva nove tepihe, dodatne akcente od karbonskih vlakana i razne crvene akcente oko ventilacijskih otvora i držača za čaše.
Standardno, 3,0-litreni V6 s dvije turbine i dva električna motora proizvodi kombiniranih 819 KS. Mansory je razvio novi ispušni sustav za automobil i također je napravio neke izmjene na mapi, što znači da sada ima više od 870 KS i 750 Nm okretnog momenta.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....