Za ovaj model zaslužan je Scott Blatner, automobilski entuzijast koji je prije nešto više od dvije godine upitao kompaniju Singer iz Kalifornije može li njegov Porsche 964 modificirati s ciljem poboljšanja performansi i voznih karakteristika. Singer se za tu priliku udružio s Williams Advanced Engineeringom, a rezultat je, kako u kompaniji kažu, najnapredniji zrakom hlađeni Porsche 911. Službeno ime projekta je DLS (Dynamics and Lightweight Study), a kao što samo ime govori naglasak je stavljen na što bolje performanse i reduciranje ukupne mase. Ispod poklopca se nalazi 4,0-litreni atmosferski motor ukupne snage čak 500 KS. Kada tome pridodate činjenicu kako su prilikom izrade korišteni materijali poput karbona, magnezija i titana pa ukupna masa iznosi tek 990 kg, jasno je za što je sve ovaj model sposoban.
Foto: Singer
Uz izmjene na ovjesu, tu su i BBS magnezijske felge od 18 cola uparene s Michelin Pilot Sport Cup 2 gumama. Da, mjenjač je ručni s potpisom kompanije Hewland, a vlasnik bira postavke. A da stvar bude bolja, ovo je samo jedan od planiranih 75 primjeraka. Naime, nakon realizacije prvog projekta, kompanije su shvatile da postoji potražnja te nastavljaju s restauracijama i doradama ovog modela. Službenog imena DLS (Dynamics and Lightweight Study), ovaj projekt nosi paprenu cijenu od 1,8 milijuna dolara!
To je više od 14 potpuno novi Porschea 911 992. Posjetitelji salona u Ženevi imat će prilike vidjeti ovaj prilično rijedak i papreno skup model na štandu Michelina u Ženevi. Sigurni smo kako će kao jedan od najskupljih modela na sajmu dobiti mnogo pozornosti...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....