Najveća japanska naftna kompanija, Eneos, na ovogodišnji SEMA-in spektakl dovezla je BMW Serije 3 (E30) kojeg pokreće motor iz Honde S2000. Uz njega, kompanija je također predstavila Hondu Acty pickup s odgovarajućim biciklom straga.
Kultna ‘kockica’ pripada vozaču Formula Drift Pro klase Faruku Kugayu. On je u BMW 318i iz 1985. godine ubacio originalni četverocilindrični motor iz S2000 s 243 KS (179 kW). Kugayi je htio nešto usporedivo s M3 generacije E30, ali po daleko nižoj cijeni.
Uz ovaj swap, tu su još neke druge modifikacije – ugrađen je AEM usis, Borla ispušni sustav od nehrđajućeg čelika. Snaga se prenosi putem šest-stupanjskog manualca koji je također posuđen iz Honde S2000, a straga je diferencijal s ograničenim proklizavanjem.
Što se tiče vanjštine, na 'kockici' je Pandem V1.5 prošireni bodykit sa stražnjim krilom od E30 M3 Eva 2, a ugrađena je i krovna ploča od karbonskih vlakana. Dodatna širina karoserije omogućila je 17-inčne Rotiform naplatke široke koje 'sjede' na KW Variant 3 gewindama, a kočnice su posuđene s E36 generacije M3. Treba spomenuti i ojačanu karoseriju s unutarnjim kavezom.
Spomenuli smo i maleni Hondin pickup kojeg je Eneos dovezao na SEMA-u. On pripada Neilu Tijinu iz Tijn Editiona, a modificiran je novim branicima, spojlerom na stražnjem dijelu kabine i još jednim spojlerom na vratima prtljažnog prostora.
Rasvjeta je nadograđena LED diodama, a karoserija završena Seafoam zelenom nijansom koji odlično pristaju uz žute 13-inčne naplatke. Unutra su čak ugrađena i sportska sjedala sa žutim presvlakama, a u tovarnom prostoru nalazi se električni bicikl Super73-ZX koji ima zeleni okvir i žute detalje.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....