Brabus je predstavio svoju verziju Mercedesove S-Klase još prošle godine, ali tuner se odlučio za još više, osvježivši još luksuzniji Mercedes-Maybach S580. Brabus 600, kako ga nazivaju, dobiva bodykit od karbonskih vlakana, tirkizni "makeover" unutar kabine i više snage za V8 motor.
Počevši od vanjskog izgleda, limuzina ima obradu ugljičnih vlakana na okvirima usisnika odbojnika, istaknutom razdjelniku i obrubu difuzora. Uobičajeni svijetli detalji zamijenjeni su tamnim Shadow Chrome završetkom, u kombinaciji s novim setom Shadow Grey 22-inčnih BRABUS Monoblock M “Platinum Edition” kovanih naplataka koji izgledaju slično izvornom dizajnu. Konačno, tu su "Brabus Masterpiece" oznake na prednjim blatobranima i D-stupovima.
Nadogradnje unutrašnjosti uključuju tirkizno-plave kožne presvlake po cijeloj kabini, s crnim rubovima koji dodaju teksturu. Karbonska vlakna na središnjem tunelu, armaturnoj ploči i umetcima na vratima također su detalj specifičan za Brabus koji se slaže s vanjskim kompletom karoserije.
Oprema uključuje sve što biste očekivali od Maybacha, poput neovisnih stražnjih sjedala s ventilacijom i grijanjem, potpuno digitalnog kokpita i otmjenog ambijentalnog osvjetljenja.
Kao i uvijek, Brabus se nije ograničio na vizualne izmjene. Zahvaljujući novom softveru, twin-turbo 4,0-litreni V8 motor sada je sposoban za 600 KS (441 kW) i 800 Nm okretnog momenta, to predstavlja skromno povećanje u usporedbi sa standardnih 503 KS (370 kW) i 700 Nm okretnog momenta. Snaga se prenosi na sva četiri kotača putem devetostupanjskog automatika.
Zahvaljujući povećanoj snazi, Barbus 600 ubrzava od 0-100 km/h za 4,5 sekunde, što je 0,3 sekunde brže od standardnog S580. Najveća brzina ostaje elektronički ograničena na 250 km/h, ali s ovakvim automobilom, raskoš nije u brojkama. Uz to, nadogradnje uključuju smanjenu visinu za 20 milimetara uz pomoć Brabusovog SportXtra modula dodanog na standardni zračni ovjes koji je podesiv po visini.
Koliko ovo sve košta, još nije poznato, s obzirom na to da Brabus nije objavio cijene za svoj novi proizvod.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....