‘Bring a Trailer‘ poznati je aukcijski internet portal za licitiranje i prodaju modernih klasika, egzota i oldtimera. Do sada niti jedna ‘Miata‘ u prodaji na spomenutom portalu nije dosegla tu cijenu. Mazda MX-5 o kojoj pričamo praktički nije micala iz garaže 34 godine, pa na brojčaniku ima samo 61 prijeđen kilometar.
No, iako postoji mnogo razloga da volite originalnu generaciju Mazde, morate biti mega-fan da potrošite 40.500 dolara na jednu. I točno za toliko se prodao ovaj primjerak u Classic Red izdanju.
Naravno, za toliku cijenu mora postojati dobar razlog, a u ovom slučaju ih je 61. Iako vozilo nije daleko od toga da se kvalificira u one koje kupuju muškarci u krizi srednjih godina, ovo bi mogao biti primjerak MX-5 s najmanjom kilometražom ikada zabilježenom.
Nije iznenađujuće, postavila je rekord za stranicu ‘Bring A Trailer‘, kao najskuplju NA Miatu kojom se trguje na platformi, nadmašivši prethodnog nositelja naslova za 5500 dolara. Za to će sretni novi vlasnik dobiti apsolutno netaknut automobil koji ispunjava svaku definiciju pojma putovanja kroz vrijeme.
Sve ove godine bila je lijepo njegovana od strane prvog vlasnika, iako je pitanje zašto pobogu je nije uopće vozio. Dolazi s tvrdim krovom u boji karoserije, umjesto mekanog krova kakvog najčešće vidimo na svi generacijama MX-5-ice. Kokpit nema nikakvih oštećenja, tkanina sjedala je netaknuta, a ručica mjenjača i upravljač nemaju nikakvih tragova izlizavanja, isti su kao onog dana kada je automobil izašao iz tvornice.
Čak i neke manje sitnice, poput toga koliko jako svijetli zaslon sata na stereo uređaju, pokazuju koliko je ovaj automobil zapravo netaknut.
Podnica i ovjes su toliko čisti da biste s njih mogli jesti, a da se ne bi kasnije brinuli morate li k liječniku. Kućište diferencijala ne pokazuje znakove prljavštine s ceste, niti motor ima ikakvih mrlja od ulja. Na kraju postoji jedna gruba činjenica, a ta je da je ova Miata nije uspjela pobijediti inflaciju, jer je kao nova kupljena za 18.648 dolara, što bi danas odgovaralo ekvivalentu od 44.736 dolara. I još jedna stvar tjera suzu na oko. Ovaj ultimativni auto za vozačke gušte nikad nije bio vožen.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....