Svi znamo za Volkswagen Golfa GTI i njegovog brata s pogonom na sve kotače Golfa R. Međutim, postoji jedan automobil u Volkswagenovoj povijesti za kojega mnogi nisu čuli - Golf Rallye. A sada, jedan se prodaje.
Volkswagen je napravio Golf Rallye s namjerom da se suoči s dominantnom Lanciom Deltom Integrale u reliju Grupe A. Iako su mnogi vidjeli uspjeh Golfa GTI s prednjim pogonom, trebao im je pravi automobil s pogonom na sva četiri kotača kako bi se natjecali u Grupi A s "velikim dečkima".
Zbog toga je Volkswagen uzeo GTI-a, smanjio obujam motora za 18 kubika, dodao G kompresor i sustav pogona na sva četiri kotača od Golfa Snycro, a zatim je proizveo 5000 primjeraka za cestu kako bi ispravno ispunio odgovarajuće FIA-ine homologacijske propise.
Sa 160 KS (118 kW) i 225 Nm okretnog momenta koji se šalje na sva četiri kotača putem ručnog mjenjača, automobil je bio dosta moćan, ali nažalost, pretežak da bi uspio. U najmanju ruku, sve ovo dalo je javnosti vrlo jedinstven i zanimljiv cestovni automobil.
S izgledom "malog" Audija Quattro, ovaj primjerak se prodaje u Švedskoj po cijeni od 41.422 eura (313.757 kuna). Za tu svotu dobivate svojevrsnoh prethodnika Golfa R koji na satu ima samo 2238 prijeđenih kilometara.
Međutim, automobil ima pregršt modifikacija, od kojih neke uključuju K&W podesivi ovjes, kontrolni sustav za Haldex diferencijal uz razne prepravke i zamjene komponenti ovjesa i kočnica. Ipak, imamo osjećaj da bi karakteristični Compomotive alu naplatci s prilagođenom haubom u stilu Delte Integrale nekome mogli biti previše, jer primjerak sada više izgleda kao sportska Lancija nego VW...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....