više vole klasiku

Interes potrošača za naprednom tehnologijom u automobilima manji nego što proizvođači očekuju

Istraživanja ukazuju na potrebu za pažljivim promišljanjem ponude kako bi se zadovoljile stvarne potrebe potrošača

BMW Serija 7 e38

 Porsche

U automobilskoj industriji, trka za implementacijom najnovijih tehnoloških inovacija u vozila postaje sve intenzivnija. Međutim, koliko to vozači podržavaju, ili ne, pokazuje nedavna istraživanja. Ona sugeriraju da potrošači nisu toliko uzbuđeni zbog tehnoloških novosti kao što proizvođači pretpostavljaju.

Prema nedavnoj studiji AutoPacifica otkriveno je da većina potrošača nije previše zainteresirana za napredne tehnologije poput zaslona na suvozačevoj strani ili primjerice mogućnosti kupnje izravno iz automobila.

Iako proizvođači automobila smatraju tehnološke inovacije u kabini ključnim za diferencijaciju svojih proizvoda, studija je pokazala da je stvarni interes potrošača za ovim značajkama prilično umjeren. Od preko 11.700 ispitanika koji planiraju kupiti novo vozilo, manje od četvrtine pokazalo je stvarni interes za tehnološke novosti.

image

BMW Serija 7 g70

Porsche

Najpopularnija među ispitanicima bila je opcija infotainment zaslona na suvozačevoj strani, za koju je 21 posto ispitanika izrazilo interes. Ova značajka, koja postaje sve prisutnija u novim premium vozilima, omogućuje suvozačima pristup raznim funkcijama i medijima tijekom vožnje.

Interesantno je primijetiti da je među kupcima električnih vozila ili plug-in hibrida interes za ovu značajku nešto veći. Međutim, većina ispitanika izrazilo je rezerviranost prema plaćanju dodatnih tisuća dolara za ovu opciju.

image

VinFast retrovizor koji koristi umjetnu inteligenciju

VinFast

Druga po redu po popularnosti bila je mogućnost izravne kupovine putem infotainment zaslona, s 18 posto ispitanika koji su izrazili želju za ovom funkcijom. Interes za ovu opciju značajno je porastao u usporedbi s prethodnim istraživanjem iz 2022. godine.

Među potencijalnim kupcima koji su izrazili interes za ovu opciju, većina je željela mogućnost kupovine dodatnih značajki vozila, prijenosa video sadržaja na svoje ekrane ili čak plaćanja raznih usluga iz automobila.

image

Porsche Panamera

Porsche

Na kraju, mali postotak ispitanika (17 posto) bio je zainteresiran za vanjske ekrane na vozilu koji bi omogućili komunikaciju s pješacima ili drugim vozačima. Međutim, većina je bila spremna platiti dodatnih 500 dolara za ovu značajku.

Iako postoji pritisak na proizvođače automobila da uvode nove tehnologije kako bi ostali konkurentni, čini se da većina potrošača preferira jednostavnije i ekonomičnije modele. Ova istraživanja ukazuju na potrebu za pažljivim promišljanjem o prioritetima tehnološkog razvoja u automobilskoj industriji kako bi se zadovoljile stvarne potrebe potrošača.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
02. studeni 2024 02:14