SUPER-LIMUZINA

Audi nikad u planu nije imao RS6 limuzinu, pa ju je Ado X Performance odlučio ‘proizvesti‘ sam

Ispod haube, standardni 3,0-litreni motor zamijenjen je 4,0-litrenim twin-turbo V8 s remapom Stage 3 i Wagner međuhladnjakom

Audi RS6 Sedan by Ado X Performance

 Auditography

Trenutna generacija Audija RS6 u prodaji je od 2019., a prema nedavnom izvješću, njemački proizvođač mogao bi raditi na ekstremnijoj verziji super-karavana. RS6 s internom oznakom C8 uvijek je bio dostupan samo s karoserijom s dugim karavanskim krovom, sve do sada - barem neslužbeno.

image

Audi RS6 Sedan by Ado X Performance

Auditography

Pod time mislimo da ova RS6 limuzina ne stiže s proizvodne trake u Zuffenhausenu. Automobil kojeg vidite na fotografijama započeo je svoj život kao A6 limuzina s 3,0-litrenim TFSI motorom, ali ga je Ado X Performance iz Njemačke pretvorio u nešto što izgleda kao da ga je sam proizvođač s četiri prstena zamislio.

image

Audi RS6 Sedan by Ado X Performance

Auditography

Zapravo, sada je i značajno snažniji od standardnog RS6. Izvana ga proširuje wide bodykit koji je kupljen od Audija, a karoserija je prelakirana u Cristal Blue nijansu. Unutrašnjost je također preuzeta iz tvornice, iako su dodani neki karbonski detalji.

image

Audi RS6 Sedan by Ado X Performance

Auditography

Ispod haube, standardni 3,0-litreni motor zamijenjen je 4,0-litrenim twin-turbo V8 s remapom na Stage 3 i Wagner međuhladnjakom, kao i novim usisnim i ispušnim sustavom tunera. Sve to rezultira ukupnom snagom od gotovo 900 KS i 1122 Nm okretnog momenta, što je znatno iznad standardnih brojki.

image

Audi RS6 Sedan by Ado X Performance

Auditography

Iako Audi nije rekao ništa o vraćanju limuzinskog stila karoserije za RS6, prema riječima direktora Audi Sporta Sebastiana Gramsa, znamo da tvrtka možda radi na "još ekstremnijoj" izvedenici popularnog sportskog karavana. U ovom trenutku to je sve što znamo, i morat ćemo se zadovoljiti ovim neslužbenim kreacijama.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
05. ožujak 2024 16:01