PAPRENA CIJENA

150.000 kuna za hrđavi Fiat? Ali ne bilo koji, ovaj Fiat je "rođak" Ferrarijevom Dinu V6

Prema riječima stručnjaka koji je ocjenjivao vozilo, na njemu se nije radilo, što ga čini dobrom polaznom točkom za restauratora

1968. Fiat Dino Spider

 Historics

Fiat Dino bio je druga polovica priče o Dino V6 motorima, a za mnoge je jedno od najljepših vozila koji je Pininfarina ikad dizajnirao.

image

1968. Fiat Dino Spider

Historics

Dino je nastao kao partnerstvo između dva talijanska diva, Fiata i Ferrarija. Ferrari je želio predstaviti manji sportski automobil s V6 motorom, i odlučio je tražiti Fiata da proizvede motor za njih. U zamjenu za izradu motora, Fiatov kraj ugovora omogućio mu je proizvodnju sportskog automobila s prednjim motorom koji je bio "rođak" Ferrarijevom Dinu 206 sa srednje smještenim motorom.

image

1968. Fiat Dino Spider

Historics

V6 je u početku imao zapremninu od 2,0 litre, a korištenje u utrkama Grand Prixa značila je da je motor bio dokazano pouzdan. Proizvodio je zdravih 160 KS i 162 Nm okretnog momenta. Od 1969. nadalje, ovaj sportski automobil bio je u ponudi s 2,4-litrenom verzijom V6, istom jedinicom koja se može naći u 246 Dinu i Lanciji Stratos.

image

1968. Fiat Dino Spider

Historics

Ovaj konkretan Dino iz 1968. skinut je s ceste 1977. godine, nakon što je očito pretrpio požar u nekom trenutku svog života. Nažalost, čini se da je vatra teško oštetila veći dio vanjštine, kao i velik dio interijera. Vjetrobransko staklo također nedostaje, jer je vjerojatno puklo zbog vrućine.

image

1968. Fiat Dino Spider

Historics

Ovo je jedan od samo 4833 Fiata Dino Spidera s 2,0-litrenim motorom, što ga čini rjeđim od kasnijih modela s većim motorom. Sa samo 108.917 km na brojaču kilometara, sportski kabriolet prodan je na Historics aukciji po cijeni od 16.800 funti (149.000 kuna).

image

1968. Fiat Dino Spider

Historics

Prema riječima stručnjaka koji je ocjenjivao vozilo, na njemu se prethodno nije radilo, što ga čini dobrom polaznom točkom za restauratora. U prodaji su bili i brojni rezervni dijelovi, što je najvažnije rijedak tvornički uklonjiv tvrdi krov. Novi vlasnik ima puno posla pred sobom ako ga namjerava vratiti u stanje izložbenog primjerka, ali na kraju će mu ostati vrijedan sportski automobil koji izgleda jednako dobro koliko i vozi.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
18. travanj 2024 08:01