Kada je predstavljen prvi model iz Citroënove specijalne DS linije, vjerovatno niti najveći optimisti u redovima francuskog proizvođača nisu očekivali ovako veliku potražnju među kupcima. Led je probio model DS3 koji je u samo dvije godine skupio više od 180.000 kupaca, dok je kompletna DS linija (DS3, DS4 i DS5) pronašla put do 260.000 kupaca.
Odličan prijem među kupcima francuzi su odlučili dodatno iskoristiti te su ponudu podebljali prvim kabioletom u DS gami. Nakon brojnih špijunskih fotografija koje su u posljednjih tjedana svakodnevno stizale na internet, Citroën je napokon prekinuo šutnju te objavio službene fotografije i detalje vezane uz prvi DS kabriolet.
DS3 Cabrio umjesto Airflow
Premda su brojni svjetski mediji već najavili da će se prvi DS kabrio zvati Airflow, francuski proizvođač pojednostavio je stvar i nazvao ga DS3 Cabrio. Službena svjetska premijera održati će se krajem devetog mjeseca u Parizu, a do tada se moramo zadovoljiti sa nekoliko studijskih fotografija.
Citroënovo rješenje krova slično je onome u Fiatovom modelu 500, a transformacija u topless varijantu traje 16 sekundi. Cijeli proces moguće je obaviti u brzini do 120 km/h, a instalacija platnenog krova donijela je povećanje mase od samo 25 kg u odnosu na standardnu varijantu. Pomoću prekidača smještenog iznad središnje konzole vozač može izabrati hoće li u potpunosti spustiti krov ili će ga ostaviti djelomično otvorenim.
Bezbroj kombinacija boja i materijala
U svom stilu, Citroën je kupcima ponudio bezbroj kombinacija boja, materijala i ukrasnih detalja koji se kombiniraju na vanjskom i unutarnjem dijelu, a platneni krov dostupan je u tri boje: crnoj, plavoj te monogram DS varijanti. Stražnji dio dobio je nova LED svjetla s 3D efektom te novu kromiranu kvaku smještenu na prtljažniku koji nudi najveći obujam u klasi od 245 litara.
Prodaja prvog DS topless modela počinje u prvom mjesecu iduće godine, a francuzi su najavili kako će njihov novitet u ponudi imati iste motore i mjenjače kao standardna verzija.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....