Oaza među najvećim europskim tržištima je Njemačka, gdje je prošle godine čak 3,17 milijuna kupaca investiralo u novi automobil, a rast u odnosu na 2010. godinu iznosi velikih 8,8 posto. Nažalost, negativne brojke stižu iz većine europskih zemalja, uključujući Francusku, Italiju i Veliku Britaniju, a ogroman minus od 17,7 posto zabilježen je u Španjolskoj koja ne pronalazi adekvatan odgovor na veliku nezaposlenost i slabu kupovnu moć građana.
Titula najprodavanije marke u Europi ove je godine bez prave borbe otišla u ruke Volkswagena, dok se na pozicijama iza njega nalaze Renault, Opel, Peugeot i Fiat. Uz brend iz Wolfsburga, najveći prošlogodišnji dobitnici su Mini (+19.1), Alfa Romeo (18.7), Nissan (+13.7), Kia (+11.8), Hyundai (+11.5) te Audi koji je sa 680.000 prodanih automobila i rastom od 9,1 posto najprodavaniji premium brend.
Najprodavaiji modeli na starom kontinentu su Volkswagen Golf i Polo, Ford Fiesta, Opel Corsa te Renault Clio. Najveće probleme u 2011. godini imali su Fiat, Renault i članovi PSA grupacije (Peugeot&Citroën), koji su bilježili pad od 8 do 17 posto. Uzevši u obzir ekonomsku situaciju u Francuskoj i Italiji, navedeni brendovi u aktualnoj godini ne mogu očekivati ništa više od stagnacije.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....