Desetljećima je BMW koristio specifičnu nomenklaturu za kategorizaciju svojih modela. Prva znamenka u brojčanoj oznaci označavala je tržišni segment serije modela, dok su sljedeće dvije znamenke predstavljale zapreminu motora u litrama, a kasnije ‘virtualne zapremine‘ u biti označavajući hijerarhiju snage unutar raspona motora. Slovo na kraju označavalo je tehnologiju motora.
Automobili na benzinski pogon imali su slovo "i", dok su dizelski motori bili označeni slovom "d". Slovo "e" označavalo je "eta", što je pak označavalo energetsku učinkovitost, a sada se primjenjuje na hibride. Međutim, marka prolazi kroz promjenu jer se usmjerava na električna vozila, kod kojih se ispred oznake serije modela koristi slovo ‘i‘. Zbog toga je njemački proizvođač automobila sada potvrdio da će u budućnosti prestati koristiti "i" na automobilima na benzin.
Govoreći za BMWBlog, Bernd Körber, viši potpredsjednik BMW-a, rekao je: “Povijesno gledano, iako je naša interpretacija uvijek bila drugačija, slovo "i" je uvijek označavalo inovaciju. Željeli bismo ga zadržati na našim autima kao potpis koji označava da vozite električni automobil.
BMW ovim potezom želi izbjeći konfuziju u nazivima i situacije da imamo BMW i5 koji je potpuno električan i BMW 540i koji nije. Ova promjena bi se na BMW-ima trebala početi primjenjivati od ove godine i to prvo na novim modelima serije 1, serije 2 i X3.
Nakon ove promjene dizelski modeli će i dalje koristiti slovo ‘d‘, a plug-in hibridi će biti označeni s ‘e‘, dok benzinci neće više imati nikakvu oznaku. Slični potez je davno povukao i Mercedes. Njihovi benzinci su nosili oznaku "e", a uvođenjem E-klase ona je odbačena da se ne bi zbunjivalo kupce i od tada njihovi benzinci više nemaju nikakvu oznaku- Dizeli im također nose "d", a vratio se i e, kao oznaka za plug-in hibride.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....