SVJETSKA PREMIJERA

Novi smjer: Konceptni Renault Embleme je neobični ‘plug-in hibrid‘ na vodik s ultra niskim emisijama

Auto ima krajnje neobični pogonski sklop pogonski sklop koji koristi vodik za produživanje dosega baterijskog električnog pogona

Renault Embleme

 Renault Media

Renault nas je iznenadio neočekivanom premijerom konceptnog modela Embleme prije salona automobila u Parizu. Futuristički crossover ima krajnje neobični pogonski sklop pogonski sklop koji koristi vodik za produživanje dosega baterijskog električnog pogona. Renault tvrdi da ovaj auto smanjuje ukupne emisije CO2 tijekom čitavog "životnog ciklusa" za 90 posto u usporedbi s drugim modernim vozilima.

image

Renault Embleme

Renault Media

Koncept dugačak 4,8 metara te ima aerodinamičan oblik i agresivan dizajn, podsjećajući na Renaultov dizajnerski jezik iz kasnih 90-ih. Oštar nos nekako podsjeća na limuzine Safrane i Laguna, iako s futurističkim LED svjetlima i seksi oblinama. Stražnji dio je jednako impresivan s neobičnim petim vratima, i uzorkom "dekonstruiranog" logotipa Renaulta na velikim stražnjim svjetlima. Oblik karoserije je mješavina SUV-a, hatchbacka i shooting brakea.

image

Renault Embleme

Renault Media

Tvrtka nije objavila fotografije interijera, ali je rekla da je dovoljno prostran za obitelji, zahvaljujući međuosovinskom razmaku od 2,9 m. U isto vrijeme, pametna rješenja poput ravnog podvozja, kamera koje zamjenjuju retrovizore, aero-optimiziranih kotača i "peraja" na haubi rezultiraju vrlo dobrim aerodinamičkim koeficijentom od 0,25.

Koncept se oslanja na arhitekturu AmpR Medium, koja je evolucija platforme CMF-EV koju koriste Megane E-Tech i Scenic E-Tech. Električni pogon kombinira nikl-mangan-kobalt bateriju od 40 kWh s vodikovom gorivom ćelijom za duža putovanja. Električni motor proizvodi 218 KS.

image

Renault Embleme

Renault Media

Renault tvrdi da sama baterija nudi 300 km dosega, a spremnik vodika od 2,8 kg produljuje ga za dodatnih 350 km. Prema riječima iz Renaulta, Embleme može prijeći 1000 km s jednim zaustavljanjem za dolijevanje vodika u trajanju od 5 minuta, i tako na toj udaljenosti putovati jednako brzo kao automobil s pogonom na fosilna goriva.

image

Renault Embleme

Renault Media

Važan čimbenik koji pridonosi učinkovitosti je relativno mala masa od 1750 kg. Renaultov glavni cilj s konceptom bio je istražiti rješenja za maksimalnu dekarbonizaciju tijekom životnog ciklusa vozila. Oglašavano smanjenje emisije CO2 od 90 posto postignuto je uz pomoć 20 partnera koji su na projektu radili s Renaultom i Ampereom. Inovacije uključuju prirodne i reciklirane materijale s niskim ugljičnim otiskom, ponovno korištene dijelove i korištenje obnovljive energije u proizvodnji. Kao rezultat toga, Embleme će proizvesti samo 5 tona CO2 od "kolijevke do groba".

image

Renault Embleme

Renault Media

Renault Embleme bit će predstavljen na salonu automobila u Parizu koji počinje 14. listopada. Nakon javne premijere, Renaultova jedinica Ampere ponudit će detaljnu prezentaciju koncepta krajem mjeseca. Tvrtka opisuje Embleme kao svoju "viziju obiteljskog vozila" i tehnološkog laboratorija, što znači da bi neke od njegovih značajki mogle pronaći put do budućih serijskih modela.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. studeni 2024 21:48