U 2018. godini Lotus je predstavio svoj plan Vision80 koji je osmišljen kako bi transformirao tvrtku u "potpuno električnog globalnog pružatelja mobilnosti" u roku od 10 godina. Na sada je tvrtka navodno postala još jedan proizvođač automobila koji je odustao od planova da prijeđe samo na električnu energiju.
Umjesto toga, tvrtka će navodno nuditi takozvane "superhibride" koji koriste električni pogonski sklop s benzinskim produživačem dosega. Lotus obećava da se kombinirati visoke performanse s velikim dosegom.
Ova vijest dolazi iz navodnog intervjua između izvršnog direktora Lotusa Fenga Qingfenga i Wall Street Journala kojeg je citirao Autocar. Iako se na internetu ne može pronaći ovaj intervju, njegov transkript se pojavio na EmiraForumu tijekom vikenda.
Qingfeng je navodno rekao "Vjerujem da vozila na gorivo još uvijek imaju dug životni ciklus" i primijetio da vozači Lotusa godišnje u prosjeku prijeđu 30.000 km. To znači da je doseg iznimno važan za kupce i čini se da neki od njih ne žele električne aute.
Čini se da doseg nije jedini problem jer je Qingfeng navodno izjavio: „Prodor čistih električnih vozila u segment luksuznih automobila je spor jer su motori luksuznih automobila već vrlo snažni, a iskustvo vožnje prilično je slično, s osam cilindara i V12 motorima koji rade dobro.” Rekao je da "poboljšanje pogona ovdje nije očito", tako da neki kupci nisu zainteresirani za električnu energiju.
Kako bi riješili te probleme, Super Hybridi će navodno imati električnu arhitekturu od 900 V, motor s turbopunjačem i bateriju. To im može omogućiti ukupni doseg do 1100 km.
Detalji su u najboljem slučaju magloviti, ali mogli bismo saznati više nakon Lotusove konferencije o zaradi u trećem tromjesečju. U prvih devet mjeseci tvrtka je isporučila 7543 vozila što je povećanje prodaje od 134 posto u odnosu na prethodnu godinu. Unatoč tome što ovo zvuči kao dobra vijest, Lotus je u velikom minusu jer je tvrtka izvijestila o operativnom gubitku od 415 milijuna eura u prvoj polovici 2024. godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....