Lamborghinijev prvi električni automobil neće stići do 2028., a i kada stigne to neće biti tipičan superautomobil na kakve smo navikli od ovog proizvođača. Umjesto toga, Lanzador će imati oblik povišenog 2+2 grand tourera s četiri sjedala. Nešto poput Huracana ili Revuelta s potpuno električnim pogonom Lamborghini za sada ne planira. Zašto? Jednostavno, jer misle da se tako nešto ne bi moglo isplatiti.
U razgovoru s Automotive News Europe, Lamborghinijev šef Stephan Winkelmann ustvrdio je da električni superautomobili "nisu nešto što se sada prodaje". Zatim je spomenuo da ova klasa možda nikada neće zaživjeti: "Još je prerano i moramo vidjeti hoće li se i/ili kada će se to dogoditi", rekao je Winkelmann.
Po svemu sudeći, za sada nema bojazni da bi V12 u Revueltu ili budući V8 u nasljedniku Huracana mogla potpuno zamijeniti struja. Lamborghini će doduše elektrificirati nasljednika Huracana, no dalje od toga što se tiče superautomobila Lamborghini za sada ne namjerava ići.
Superautomobili su za bogate, a direktor Bugatti-Rimca, Mate Rimac nedavno je priznao da kupci visoke klase ne žele električne superautomobile. To je razlog zašto je Nevera još uvijek u prodaji, unatoč velikoj pompi oko nje i ograničenoj proizvodnji od samo 150 primjeraka. Električni hiperautomobil razvijen u Hrvatskoj prošle je godine postavio čak 23 rekorda, no čini se da bogataši nisu bili dovoljno impresionirani da masovno navale na Neveru.
Bugatti je također odlučio održati motor s unutarnjim izgaranjem na životu svojom nadolazećom zamjenom za Chiron. Marka sa sjedištem u Molsheimu čak ni ne smanjuje broj cilindara. Nova "francuska" zvijer imat će atmosferski V16 motor kao dio hibridne postavke.
Još jedan elitni brend hiperautomobila koji se trenutačno drži podalje od potpunih električnih vozila je i Pagani, unatoč tome što radi na električnoj tehnologiji od 2018. Pagani tvrdi da serijski model neće uskoro doći jer su "baterije još uvijek preteške i to uništava iskustvo vožnje".
Međutim, ne razmišljaju svi proizvođači superautomobila na ovaj način. Ferrari namjerava već iduće godine predstaviti svoj prvi električni model, a u lipnju otvara novu tvornicu u Maranellu u kojoj će se proizvoditi električni modeli tvrtke.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....