Prije otprilike pet godina, Lamborghini je odlučio hibridizirati cijelu svoju liniju, odustajući od prelaska na električne automobile. U to se vrijeme uvođenje čistih električnih vozila, činilo kao jedini logični put naprijed, no stvari su se sada promijenile. Prodaja električnih automobila je posustala, a vlade su odstupile od agresivnih subvencioniranja za električna vozila.
Budući da je potražnja za ekstravagantnim sportskim automobilima s velikim benzinskim motorima veća nego ikad, jasno je da se Lamborghinijevo kockanje isplatilo.
"U ovom trenutku, nije vrijeme za električne automobile, barem ne supersportske," rekao je glavni tehnički direktor tvrtke Rouven Mohr za portal Motor1 u Tehničkom centru Nardò tijekom predstavljanja Urusa SE. "Vidjeli ste puno električnih automobila na tržištu koji nisu bili baš uspješni."
Sa svojom potpuno hibridiziranom linijom, Lamborghini se stavio u savršenu poziciju za uspjeh. Sva tri njegova modela - Revuelto s V-12 pogonom, Temerario s biturbo V8 motorom i SUV Urus sada imaju neku vrstu električne pomoći, stavljajući marku na idealno mjesto dok mnogi konkurenti zaostaju.
"Izuzetno sam zadovoljan našom trenutnom postavom, jer s hibridiziranom postavom možemo živjeti sljedeće desetljeće", rekao je Mohr. "Ali također vjerujem da Lamborghini treba prijeći na električnu energiju, jer je samo pitanje vremena kada će se način razmišljanja promijeniti."
Lamborghini smatra da se to vrijeme brzo približava, zbog čega planira lansirati svoj prvi potpuno električni automobil 2028. godine. Najavljen prošle godine u Montereyu s konceptom Lanzador, električni auo neće biti brutalni superautomobil, već SUV grand tourer. Istaknuti ga u moru uglavnom sličnih električnih vozila bit će najveći izazov za tvrtku, kaže Mohr.
"Radi se o jasnoći proizvoda, definiciji, zadržavanju DNK vašeg brenda", rekao je Mohr. "Jasno je da potpuno električni automobil iz Lamborghinija mora imati ovu vrstu faktora uzbuđenja. Ne radi se samo o maksimalnoj snazi, maksimalnom ubrzanju."
Mohr je dalje rekao kako bi prvi električni Lamborghini trebao imati istu "vrstu grubosti, neku vrstu uzbuđenja" kao i automobili marke na benzinski pogon.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....