Mercedes je bio jedan od prvih velikih zagovornika električnih vozila, a njihova ponuda modela to jako dobro dokazuje. U ogromnoj liniji električnih modela imaju EQA, EQB, EQE, EQE SUV, EQS i EQS SUV, a odnedavno čak i električnu G-klasu. Na nekim tržištima, također možete pronaći EQT i EQV koji zaokružuju električni asortiman.
To je impresivan broj električnih modela ali brojke sugeriraju da je Mercedes možda pretjerao s njihovom količinom jer nemaju i adekvatan broj kupaca.
Iako ni do sada nije bila sjajna, prodaja električnih vozila marke Mercedes je u trećem kvartalu ove godine globalno pala za čak 31 posto u odnosu na 2023. godinu.
Prodano je samo 42.544 automobila, što je pad za 19.077.
Nažalost za Mercedes, ni statistike za cijelu godinu nisu puno bolje jer je prodaja električnih vozila pala za 22,1 posto. U prvih devet mjeseci ove godine, marka je prodala samo 135.908 električnih vozila, u odnosu na 174.471 primjeraka u istom razdoblju prošle godine.
Kao posljedica svega ukupna prodaja Mercedes-Benz automobila također se u trećem kvartalu smanjila za 1,4 posto na 503.573 primjeraka. Tome je pridonijela i prodaja plug-in hibrida koja je također pala je za značajnih 14,7 posto, na ukupno 87.232 automobila, što je još jedan udarac za marku koja je toliko mnogo uložila u elektrifikaciju.
Zbog svega ovoga ne čudi da su prihodi tvrtke u trećem kvartalu pali za 6,7 posto. To ne zvuči tako loše, no prilično alarmantna vijest je i da je zarada prije kamata i poreza pala za 48 posto, dok je zarada po dionici pala za 47,5 posto.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....