Honda je svoju novu seriju "0" električnih automobila najavila još u siječnju na CES-u, a sada je izvršni direktor Toshihiro Mibe izjavio da će proizvođač automobila udvostručiti ulaganja u elektrifikaciju unatoč znakovima koji pokazuju da je prodaja električnih auta u SAD-u i u Europi trenutno zastala.
Ovaj potez još je jedan dokaz za to da je Honda uvjerena da električni pogon nudi najučinkovitije rješenje za budućnost automobila i motocikala. No unatoč povećanim ulaganjima Honda je prilično konzervativna oko planova za potpuni prelazak za struju te dalje namjerava tek od 2040. potpuno priječi na pogon bez fosilnih goriva za svoja "mala vozila". Nakon te godine Honda će proizvoditi motore s izgaranjem samo za plovila i zrakoplove.
Glavni cilj investicije, koja će porasti na 10 trilijuna jena (oko 59 milijardi eura) do 2031. godine, je smanjenje troškova nabave baterija za 20 posto i ukupnih troškova proizvodnje za 35 posto. Kako bi to postigla, Honda se namjerava prebaciti na vlastitu proizvodnju baterija.
Ovolika ulaganja u električne automobile ogromna investicija za Hondu. Osim što je dvostruko veće od početnog plana, novo ulaganje u električna vozila od 10 trilijuna jena golemo je ako uzmete u obzir da je prošlogodišnji prihod tvrtke iznosio "samo" 1,12 bilijuna jena.
Kratkoročno, Honda će se i dalje fokusirati na svoje uspješne hibride. Tvrtka će objaviti dvije nove verzije sustava e:HEV i predstaviti e-AWD s pomoću motora iz svojih trenutnih električnih vozila. Tvrtka očekuje da će prodaja hibrida dosegnuti vrhunac 2029. ili 2030., dok će se benzinski motori postupno ukidati prema 2040. godini.
Honda namjerava do kraja desetljeća imati 40 posto svoje ponude pokretane električnim baterijskim pogonom ili pogonom gorivim ćelijama. To bi trebala omogućiti nova serija modela "0" u sklopu koje dolazi sedam automobila koji bi trebali biti lansirani od sada do 2030. godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....